Sunday, September 14, 2008

bhagia bkn milik ak???

hye babe...
looks lyke ak da lme sgt x jenguk kamu kan??
internet pown ak da lme x bkak...
seat yg ak duduk nie da lme tggu ak..hahaha..
iya mmg lately ak sbuk yg teramat...
dgn trial...
dgn resultnyer...
dgn study...
dgn klas yg mlmbak2 mngalahkan bdak U...
fuh mmg mmbuatkan ak ilang hmpir 10 kg...hahaha..
addition!!now ramadhan ryte...
pose tyme!!!huhu...
tiap2 pg ak mngalami msalah utk bgn sahur...
n tiap2 pg jugak la ak akan dicubit2 ngan makcu ak..
btol2 cm mak ketam la dye 2...hahaha
xpe ak akan tempuh bulan yg pnoh ngan kberkatan ini dgn tbah n sbar till da end..chaiyok!!!
ha lg satu...result trial ak...
mau tau nggak??
straight A's in ma hand!!
wat??congratz??
tenkiu!tenkiu!hahaha
eksyeli dis is only a trial..
da real one is on da way n i'm still working lyke a hell towards it...
ak x nk berpuas aty ngan result ak skunk..
sbb ak rse dis is not da bes dat i did...
i can d it better..
wait till PMR ya!!
k, forget 'bout it...
bout dat lucky guy??
nope!!jgn pnah ag ckp pasal dye...
ak terlmpau n amat terluka bcoz of him...
biarla dye ngan dunia dye...
ak nggak mau memikirkan dye wat smentara waktu...
biarkan dye ngan si mia dye 2...
ye ak mmg cmburu!!!!!!!!!!
cmburu n jelez yg teramat!!!!!
tp ape bley wat...
dye bkan utk ak...
dye hnya singgah di dunia ak...
2 minggu ak tggu dye abis trial juz 2 see his face dat i really miss...
then da bad news here i read juz now...
i hate him!!!!!!
full stop...tutup topik...
ha ak bru dpt pic tuk klas ak dis year...
my pic looks kiut u know...
hahaha prasan lbey minah nie...
mau tgk nggak???
here ak tepek kt blog ak...
cbe teka yg mne stu grangannya driku yg cumey ini??
hua hua hua...
looks now!!!
da 24 princesses hrapan shams n 7 jejaka prasan!!!

really,really unique ha??
populasi kaum adam yg smakin pupus..
huhu..enjoy!!

nota kaki 1 : hope can enjoy dis...
nota kaki 2 : welcome to my page ha??
nota kaki 3 : jgn pnah hadir dlm driku lg...
nota kaki 4 : kwn dye 2 mnyakitkan aty...
nota kaki 5 : mlm nie ak tdo sowg..dats y mate sgar ag smpy skunk..huhu

sudut aty berlagu sepi...
sesungguhnya pnantian ini satu seksaan yg mengguris aty shingga luka...




0 budak tecik bisik-bisik: