idup mmg mcm sebuah roda...
kdg2 kte kat atas,,,
kdg2 kte kat bwah...
satu masa dlu,,,
ak ta pnah prcaye pada kata-kata nie...
tp bru skarang ak pham,,,
how it feels when kte brade di bwah...
mungkin minggu lepas aku bley tertawa gembira,,,
but now,,,
ak ta tau,,,
ble lagi saatnye ak mampu untuk mengukir segaris senyuman lagi...
org slalu ckp,,,
the feel of losing sumone that we love is realy2 hard..
but i never feel dat kind of feeling,,,
until,,,
Allah uji ak buat kesekian kalinya...
dua insan yg pling ak syg pergi dari idup ak dgn cara yg btul2 ak ta jangka...
kdg2 kte kat atas,,,
kdg2 kte kat bwah...
satu masa dlu,,,
ak ta pnah prcaye pada kata-kata nie...
tp bru skarang ak pham,,,
how it feels when kte brade di bwah...
mungkin minggu lepas aku bley tertawa gembira,,,
but now,,,
ak ta tau,,,
ble lagi saatnye ak mampu untuk mengukir segaris senyuman lagi...
org slalu ckp,,,
the feel of losing sumone that we love is realy2 hard..
but i never feel dat kind of feeling,,,
until,,,
Allah uji ak buat kesekian kalinya...
dua insan yg pling ak syg pergi dari idup ak dgn cara yg btul2 ak ta jangka...
nurafieqah amiera...
ak knal dye sjak kali pertama ak mnjejakkan kaki di bumi SHAMS..
dye la owg pertama yg tegur ak di kelas 1 ikhlas...
masa merapatkan hubungan kitowg..
hbungan yg menginjak ke taon ke-4 nie finally mmrlukan pngorbanan yg bkan sikit..
mungkin ini pengorbanan yg mnguji kkuatan hbungan ini..
hnya ak yg susa sgt ingin mnerima prubahan nie..
sbb dis change terlalu mndadak..
i dun hv any preparation at all..
ak tau dye ade mohon sbp tuh..
and ak pun tau dye dpt offer second intake scn muar..
but i dun expect she'll accept dat offer..
mungkin nie nilai fwenship yg ak agungkan,,,
dye lngsung ta bgtau ak yg dye decide na pg..
ak tau pun dri naeimah...
knape dye ta bgtau ak dye na pnda??
ape dye rase fwenship nie tade nilai da ke??
ak sdey sgt,,
ak terkilan gler..
smpy aty dye ta bgtau ak...
maybe dye ta nak ak sdey..
tp bg ak,,
dats not da reasonable reason!!
by hook or by crook,,
dye mst bgtau ak..
ak brhak tau,,
sbb dye bes fwen ak..
once dlu,,,
ktowg berempat pnah jnji,,
"we'll stay together until SPM"...
tp jnji hanya tggal jnji..
da itu plihan dye,,
we can't do anything..
ak hnya ley support her decision n mendoakan dye..
wlupown ini yg ak trime,,
tp ko ttp shabat ak dunia akhirat..
byk memori yg kita cptakan bersama..
hnya itu yg tggal sbgai bkalan ak..
thnx 4 everything..
moga ko sukses di sne..
mmg ini yg ko idam2kan slame nie kan??
bergelar plajar 'sains'...
now u got wat u want..
jgn sia2kan pluang nie k..
<333>
ak knal dye sjak kali pertama ak mnjejakkan kaki di bumi SHAMS..
dye la owg pertama yg tegur ak di kelas 1 ikhlas...
masa merapatkan hubungan kitowg..
hbungan yg menginjak ke taon ke-4 nie finally mmrlukan pngorbanan yg bkan sikit..
mungkin ini pengorbanan yg mnguji kkuatan hbungan ini..
hnya ak yg susa sgt ingin mnerima prubahan nie..
sbb dis change terlalu mndadak..
i dun hv any preparation at all..
ak tau dye ade mohon sbp tuh..
and ak pun tau dye dpt offer second intake scn muar..
but i dun expect she'll accept dat offer..
mungkin nie nilai fwenship yg ak agungkan,,,
dye lngsung ta bgtau ak yg dye decide na pg..
ak tau pun dri naeimah...
knape dye ta bgtau ak dye na pnda??
ape dye rase fwenship nie tade nilai da ke??
ak sdey sgt,,
ak terkilan gler..
smpy aty dye ta bgtau ak...
maybe dye ta nak ak sdey..
tp bg ak,,
dats not da reasonable reason!!
by hook or by crook,,
dye mst bgtau ak..
ak brhak tau,,
sbb dye bes fwen ak..
once dlu,,,
ktowg berempat pnah jnji,,
"we'll stay together until SPM"...
tp jnji hanya tggal jnji..
da itu plihan dye,,
we can't do anything..
ak hnya ley support her decision n mendoakan dye..
wlupown ini yg ak trime,,
tp ko ttp shabat ak dunia akhirat..
byk memori yg kita cptakan bersama..
hnya itu yg tggal sbgai bkalan ak..
thnx 4 everything..
moga ko sukses di sne..
mmg ini yg ko idam2kan slame nie kan??
bergelar plajar 'sains'...
now u got wat u want..
jgn sia2kan pluang nie k..
<333>
satu ag beban yg menghempap ak ary nie,,
juga sgt sukar utk ak mnghadapinya..
sikit masa dahulu,,,
ak pnah mnghdapinya..
tp ta steruk skrg..
owg yg ak syg,,
owg yg ak cnta,,
owg yg mndiami sdut teristimewa di aty ak,,
owg yg ta pnah ak jngka akan mninggalkan ak,,
juga telah pergi menjarakkan diri..
sjujurnyer,,
ak mmg sdey..
terlmpau sdey..
tnpa dpt ak ekspresikan keperitan itu melalui kata2..
tp ape yg bley ak lakukan??
da itu plihan mereka..
ak tiade hak utk mlarang..
ak bkn sape2..
bkn sape2 utk difikirkan,,
bkn sape2 utk dipatuhi sgala khendaknya,,
walaupun,,
jauh di sudut aty,,
ak tidak merelakan kepergiannya..
mungkin owg akan kata ak ptgkan diri sendiri,,
egois,,
tp itu yg ak rase dan ak perlu jujur dgn prasaan ak..
mungkin tade sape yg akan fham gejolak rasa yg ak hadapi..
persepsi owg laen mkin menganggap ini sbg hal remeh..
tp tidak bg ak..
ingin skaly ak menjerit maluahkan suara aty yg mronta2..
"tolong jgn tgalkan yana buat kesekian kalinya."
tp ak ta mampu mnghlang cita-cita owg laen..
prgilah engkau terbang..
mngejar cita-citamu..
ak akan sntiasa mnantimu di sini..
tp ak mhon,,
kmbalilah kpdku smula..
mkin owg ingat ak tbah,,
nmun hkikatnyer aku lbey lemah dr ape yg owg sngkekan..
ak hnya brpura-pura tabah..
hnya Allah saje yg tau btapa peritnya aty mnerima brita bahawa ak hrus khilangan dua insan yg sgt ak sayangi SEKALIGUS..
seakan-akan dunia telah berhenti berputar..
btapa robeknye aty,,
ble dye seakan2 ta memahami ape yg ak rase saat dan ketika ini..
syg,,
ak relakan kpergianmu,,,
ak tiada hak utk mlarangmu mnggapai cita-cita..
mskipun ak mnjadi lilin yg mmbkar dri hnya utk memberi cahaya,,,
ak rela...
asal kau pun turut bahagia..
juga sgt sukar utk ak mnghadapinya..
sikit masa dahulu,,,
ak pnah mnghdapinya..
tp ta steruk skrg..
owg yg ak syg,,
owg yg ak cnta,,
owg yg mndiami sdut teristimewa di aty ak,,
owg yg ta pnah ak jngka akan mninggalkan ak,,
juga telah pergi menjarakkan diri..
sjujurnyer,,
ak mmg sdey..
terlmpau sdey..
tnpa dpt ak ekspresikan keperitan itu melalui kata2..
tp ape yg bley ak lakukan??
da itu plihan mereka..
ak tiade hak utk mlarang..
ak bkn sape2..
bkn sape2 utk difikirkan,,
bkn sape2 utk dipatuhi sgala khendaknya,,
walaupun,,
jauh di sudut aty,,
ak tidak merelakan kepergiannya..
mungkin owg akan kata ak ptgkan diri sendiri,,
egois,,
tp itu yg ak rase dan ak perlu jujur dgn prasaan ak..
mungkin tade sape yg akan fham gejolak rasa yg ak hadapi..
persepsi owg laen mkin menganggap ini sbg hal remeh..
tp tidak bg ak..
ingin skaly ak menjerit maluahkan suara aty yg mronta2..
"tolong jgn tgalkan yana buat kesekian kalinya."
tp ak ta mampu mnghlang cita-cita owg laen..
prgilah engkau terbang..
mngejar cita-citamu..
ak akan sntiasa mnantimu di sini..
tp ak mhon,,
kmbalilah kpdku smula..
mkin owg ingat ak tbah,,
nmun hkikatnyer aku lbey lemah dr ape yg owg sngkekan..
ak hnya brpura-pura tabah..
hnya Allah saje yg tau btapa peritnya aty mnerima brita bahawa ak hrus khilangan dua insan yg sgt ak sayangi SEKALIGUS..
seakan-akan dunia telah berhenti berputar..
btapa robeknye aty,,
ble dye seakan2 ta memahami ape yg ak rase saat dan ketika ini..
syg,,
ak relakan kpergianmu,,,
ak tiada hak utk mlarangmu mnggapai cita-cita..
mskipun ak mnjadi lilin yg mmbkar dri hnya utk memberi cahaya,,,
ak rela...
asal kau pun turut bahagia..
Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah kuberi
Tiada lagi bersama
Seringkala aku terlihatkan mu
Impian nan indah
Bersulam bahagia
Ku harungi hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali
Tapi hati masih tak terima
Ditinggalkan sengsara
Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilangan
Kehilanganmu
Kasih tercari-cari
Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilanganmu


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment