Thursday, March 8, 2012

NAUGHTY KE ?

Babe ! aku noty ke ? aku degil ke ? haha you know what ? semua orang cakap aku macam tuh . orang cakap aku degil sebab tak suka makan . org cakap aku degil sebab aku suka mandi malam . Putri cakapa aku degil sebab even ada sore throat punn duk minum ais lagik . degil ehh tuh ? aku rasa aku taklah degil sangat . wahaha . tapi tadi after one incident neyh , terus aku fikir . haah betul lahh kowt aku degil and noty sebenarnyaa . haha . listen read this bedtime stories IF AND ONLY IF you are really interested . because it kinda boring i guess . teehee

This evening , got bio lab . haa loser kan , dak fizikal dah free gila takde lab , kitorg duk tersepuk pakai lab coat dlm bio lab lagik . -.-" then , i knew already yg this week practical is about genetics heredity . alaa yang pasal Mendel First Law , Mendel Second Law segala tuhh . junior-junior saya tentu tahu . kan adik2 akak kan ? haha . and trust me , it was super-banyak soalan dia . for me yang memang tahap kemalasan melampaui batasan akal fikiran , aku decide nak buat dulu lahh benda alah tuh . and last night , aku laksanakan lahh misi suci murni aku tuh sampai dekat pukul 4 setengah . which end up pagi tadi aku terbabas tidur sampai pukul 9 setengah , tak pergi tuto bio and 10 marks test aku melayang begitu sahaja . hahaha . go die . aku tak pedulik . tapi pedulik gak senanyaa . cuma dah taley nak wat ape dahh kan . pasrah aje lahh . haha . okay pas tuh , tadi aku pergi lab dengan begitu senang hati nyaa sebab i got nothing to do to fill those 3 hours . dalam hati dah fikir nak berjimba-jimba dahh lahh kacau org . kacau Aiman . dia gemar cari benda nak bahan aku . hikhik . sekali masuk dalam lab , demo bagi briefing cakap kalau ada yang dah buat dulu siap-siap , dia tak terima . dia suruh buat time tuh gak . yang dah buat tuh hanya boleh buat reference only . and i was like :O WHATTHEFISH?!!

tapi , buat-buat muka terkejut aku mcm tuh punn , ingat aku neyh baek tahap dewa kayangan ke nak rewrite balik benda alah menimbun tuhh ? sia-sia jea lahh pengorbanan 10 marks bio test aku terbang kann . hahaha . aku pun buat muka hipokrit sengih-sengih ckp Yes Miss . siap angguk-angguk lagik tanda faham . padahal dalam hati , dah ada bayangan setan dahh . haha . then , dengan muka confident , keluarkan lahh kertas kosong , maen salin jea ape yang ada depan mata . konon-konon tekun lahh padahal hampeh . macam harom kerja aku . alaa , bukan aku sorang yang buat mcm tuh . majoriti kwn2 aku semua punn mcm tuh . so tayah nak risau sangat lahh kan . chill2 sudah . haha . so , aku bermain-main dengan begitu suka hati nyaa bersama kawan-kawan aku . bila dia datang , cover kertas , tanya-tanya soklan cket then problem settled . takdelahh kantoi punn . kihkih . then , bila dah nak dekat 4 setengah , kuarkan kertas yang dah siap tuh , betulkan2 cket , buat2 buzy konon nak kejar masa , pas tuh dia pun ckp sape dah siap boleh hantar ye . takan aku plak nak jadi org first hantar kann ? obvious gila bangang aku nanti . then , aku pun sambung lah jimba2 gelak2 dengan dorg . pas tuh bila tgk dah ramai org hantar aku pun kemas2 barang , stapler paper , and there my report selamat dah nak mendarat kat tgn demo . 

Here's the best part . aku pun senyum , hantar paper tuh kat dia and terus sign out . masa aku nak sign out tuh lahh dia ckp . "Awak neyh nakal betul kann ? suka main-main saya tengok . Patutlahh siap lambat . cuba serius buat kerja . mesti kul 4 tadi dah siap ." kata beliau sambil tersenyum . wakaka . aku pun speechless tetber . malas nak soal jawab , aku capai tgn dia , salam , ambik barang terus keluar . and persoalan tuh terus bermain-main dalam otak aku . nakal ke aku ? haha . :)

Si Noty ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: