Friday, November 22, 2013

CERITA HATI

Babe . :')
saat aku hampir berputus asa , aku memilih untuk terus melangkah .
saat aku keliru dengan takdir Tuhan , aku memilih untuk percaya itulah yang terbaik buat diriku .
saat hidup ini diselubungi kekecewaan , aku memilih untuk bersyukur .
saat jalan hidup ini penuh dengan dugaan , aku memilih untuk berserah .
saat diri ini sering disakiti , aku memilih untuk memaafkan sahaja .
Ya Allah ,
hati ini sedih .
hati ini keliru .
hati ini sunyi .
tabahlah hati .
semua ini ujian . :')

Conass is over . it's not good , surely .
it's time to meet le family and neutralize segala rasa ini . esok jea lagik ilyana esok .
Tolong tabah !

Si Lembik ,
Fitrah Ilyana .

1 budak tecik bisik-bisik:

Khairussyifa' Humaira said...

fitrah~

K
U
A
T;)

*kite msih pembaca blog awk, walaupun tdak setegar dulu.hehe