Thursday, February 4, 2010

tell me dat was fake !

babe , omg . saya sangat-sangat risau sekarang . yeke mate mode saya 65 ? mcm tak pecaye jea . adoy . saya tak nak kena supertonyek or pape jea la gelaran yang memalukan itu ! saya tak rela ! Ya Allah , aku doa ape yg dikatakan itu segalanya palsu belaka . izzudin , sory eh . aku tak caye ckp ko ! ko saje jea nak menakutkan aku . okay , ko dah berjaya sbb apa yg kau ckp tuh effect focus aku . hey !

2 budak tecik bisik-bisik:

Nurfadhilah A. said...

u jgn caye mamat tu maa

ILYANA said...

mmg pun busuk ! saje jea dy tuh . hehe .