babe , omg . saya sangat-sangat risau sekarang . yeke mate mode saya 65 ? mcm tak pecaye jea . adoy . saya tak nak kena supertonyek or pape jea la gelaran yang memalukan itu ! saya tak rela ! Ya Allah , aku doa ape yg dikatakan itu segalanya palsu belaka . izzudin , sory eh . aku tak caye ckp ko ! ko saje jea nak menakutkan aku . okay , ko dah berjaya sbb apa yg kau ckp tuh effect focus aku . hey !
Thursday, February 4, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


2 budak tecik bisik-bisik:
u jgn caye mamat tu maa
mmg pun busuk ! saje jea dy tuh . hehe .
Post a Comment