Sunday, February 28, 2010

TeRKaNDaS SeLePaS BeRjuaNg .

babe . sory late update . maklumlah kena kuarantin sb formative en . hahaha . bajet bz jea fitrahilyana . entry tajuk ry nie gle gempak nak mty . dgr pun takowt . wakaka . but dat's wat really happened to me since past 3 days . demam smpy skunk ada gy tempias-tempias . hahaa . tuh laa . fitrahilyana degil benar . abah da ckp , mlm jgn tdow lewat . ko tdow kul 2,3 pagi . mama pesan study dari awal , ty tak kelam-kabut . ko study las min . esok exam , mlm nie bru na start bce smue blek . mne sempat . ha padan muka . sbb overtiring sgt , smpy demam-demam . haa . tanggunglaa sendiri . hahaa . formative abes wednesday . paper last bi and add mate . pergh gle payah na abeskan formative . badan da ase laen mcm . bwat bi 15 min jea . then membuta 45 min . dahsyat ouh . ntah . badan mmg ta sedap gle . mata da perit . tekak pun cm da ada batu jea en . mind da setting awal-awal . takpe fitrah , abeskn paper then 3 stgh blek . sb rabu duty library en . ta kesah laa . da byase . then , tnga hepy2 na blek kul 3 stgh , tbe-tbe dorg ckp pacik guard tanak bkak pgar . adoy . hampa btol aty . da laa bdan ta sedap . kna pegy plak meeting koop . adoy . mmg hawt gle ah . kpale da laa sket . hangin jea en . tp saba gak aa . tggu gak smpy 4 stgh . kesannya ? sbb terlalu byk berjemur , blek ptg uh terus demam . and tusyen bio tak pegy . sape rugi ? fitrahilyana gak . sbb dah missed klas bio . hesh . tensyen btol . tp mmg aku da tak larat gle nak pegy class mlm uh . at first , org kat rumah push2 gak aku suh pegy class . tkowt nty byk yg missed . ak sdey sgt . takan org tak pham kowt ? aku da laa demam . na suh aku pegy class . bwatnye muntah kat klas ? pk plajaran missed jea . kowt aku pegy ta dpt ape , same gak . mmg bengang sgt-sgt . tau laa aku nak spm . tp tlg laa . pham aku cket jea . then , abah ckp , tayah la pegy klas . ty abah tpn mama suh ckp dgn cg azhar . pas tuh , opah pegang badan aku . panas nie . dah , pegy mkan dlu . ty ley mkn ubat . at dat tyme , ak cam sdey sgt-sgt . ntah . tatau nape . hormon tak stabil kowt . tbe-tbe aku ase org syg sgt kat aku . n at dat tyme gak laa ak rindu sgt dgn mama . i wish she would be there by my side . unfortunately , she aren't there . but i know , she loved me so much . ma , org terharu sgt ble mama called umah pesan kat umah , suh kte mkn vitamin C uh lbey . then mama ckp kat opah ,

" mak , klw ayong demam , mak bg dye mkn ubat demam uh setiap 4 jam yea . ty klw keje adik da slesai , adek blek tgk dy cne . "

ma , siyesly kte cm speechless sgt . kte ta sngka mama akan ckp cm tuh . sbb b4 nie , mama jrang tnjuk mama sayang kita . now i know , mama syg kita sgt2 . thnx ma , i love u so much ! makcu , thnx sbb wat air oren kte smue . tyme sehat tak dpt rasa air buatan tgn makcu nie . hee . abah , thnx sbb brought us gy vacation kat pd . even tak lama pun but the moment is perfect ! thnx sgt2 . pict will upload later kay . bg mie , esok ko ada show en ? wat elok-elok . u got my support bro . kay , daa ~

0 budak tecik bisik-bisik: