Monday, March 1, 2010

MisSioN PoSsiBLe !

babe ! oh guys , pengumuman ! pengumuman ! fitrahilyana berjaya siapkan nota sejarahnya ! setelah berapa lama terkandas , finally aku mampu bangkit kembali ! wakaka . ayat taley blah . heh . plus , essay english yg tch tggalkan as omework last thursday , juga berjaya saya siapkan ! wah ! pencapaian yg memberangsangkan i guess ? weehee . itu sahaja omework yg saya siapkan buat masa ini . hehe . akan diupdate kemudian yea . hakhak . sekian , terimakasih .

P/S : qis , perubahan itu memang perlu . the past is owes the past . forget it even i know its hard . let's concentrate on our future . setiap yg berlaku ada hikmahnya . it made you to be a stronger person , am i right ? wtv it is , i'm owes here evry single seconds . whenever you need me , u know where to find me right ? my support and pray owes with u babe ! kuatlah balqis . saya sayang awak ! and to others gak , u feel free to share anything with me . maybe i'm not a good solver , but i think i can lend my ears for a while . i want to make u guys happy bcause seeing u smiling make me happy as well . =)

1 budak tecik bisik-bisik:

aDik said...

salam, u ckp psal syarifah balqis ke?