Wednesday, September 8, 2010

KisS iN ThE WiNd ,

babe . lots of things happened this past two days . time seemed to crawl very slowly . silently , i'm praying for the brightness in my life , wishing for the cheerness on my mama's and abah's face , demanding for the happiness in my home , hoping for more provision coming after this . enuff for all the tears , the problems , the worried-and-tension face , the loneliness , silentness mama abah . lets start everything all over again . kita bina idup baru . yg dah lepaskan biarkan berlalu . come ! we look in front and never turn back again . jadikan semalam sbg pengajaran , hari ini sebagai panduan dan esok sebagai hari baru , yang penuh dgn keceriaan yang abadi . i love my family so so much . kita janji kita and adik-adik akan bantu mama abah manage our life together . we'll try our best to adapt in our new life after this . mama ckp , when we have confidence , everything is not impossible kan ? setiap dugaan yang Allah bg pasti ada hikmah di sebaliknya . Allah tak bagi dugaan yang kita tak mampu nak tanggung kan ? kita ingat pesan mama . i tried real hard to be strong for my family . semoga Allah lipat gandakan rezeki kita pada masa akan datang . Ya Allah , sesungguhnya kami redha dgn segala ujian dan cubaan dari-Mu pada Ramadhan kali ini . mama , abah , opah , makcu , helmi , adik , i love you all . opah , terima kasih sebab sudi jaga kita dgn adik-adik mulai dari sekarang . we will behave . we promise . kita syg opah . mama , abah , u're strong . still can carve a smile in the tough times . dat's my idols . makcu , u'd been here with us through everything . i dun want to lose you after all . hemi , adik , janji dgn ayong kita tolong mama abah sama-sama . jgn malas-malas okay . korg janji dgn mama abah taknak nakal and susahkan opah kan ? keep your promise boys ! to me , kuatkan diri , mama abah needs you so much . ilyana , u can do it !

P/S : to everybody , my phone will not functioning till thursday . oleh kerana tiada tenaga yg mencukupi utk terus hidup . so all the texts and calls in will be replied and responsed after charging . charger left kat kampung . sorry for the inconvenience . kesulitan amat dikesali . careless ilyana !

SeLaMaT HaRi RaYa
MaaF ZaHiR DaN BaTiN
SeGaLa SaLaH DaN SiLaP HaRap DiamPuNi
KiTa MaNuSia TaK LaRi DaRi KeSiLaPaN . . .

 

From the deep of our heart ,
Fitrah Ilyana and Family .

0 budak tecik bisik-bisik: