babe . i thought i'll found her soon . but , it tends to be upside down . honestly , i was very excited to finish up my trial as i thought we will be enjoy ourselves after that . the three of us . laughing , shopping , bla , bla . but then , it's not . babe , sorry if this words are hurting you . i just dunno how to keep it alone . i need to burst it out . yet , now i know i'm all alone . no one are there with me ! can you imagine how my life without you guys ?! empty . it was totally empty . i was very frustrated , i was angry , i was disappointed . i even couldn't answer my quran sunnah just because of thinking of your words . " weh , maybe esok tak jadi au . " what ?! u killed me with that words . korg taktau aku dah lama berangan-angan nak keluar b4 raya neyh . only that plan will make me smile for this past weeks . aku tak sabar sgt2 , aku excited sgt-sgt nak kuar dgn korg . tapi , aku tak sangka cney plak jadi nya kan . if korg kecik aty dgn apa yg aku ckp neyh , i'm so sorry . tapi korg tau kan aku takde sape agy nak share probs aku . bila dah jd cney , i'm feeling like dying ! aku sorang-sorang ! aku sorang ! aku kecik aty sgt dgn korg . this is the second time weh . ary tuh , bila plan tak jd kuar , korg kuar gak berdua . and this tyme , bila aku boleh kuar , korg plak taknak . mmg aku kecik aty . takde sape pun akan faham . aku tau . pointless . tp aku langsung tak boleh nak study mlm neyh . indeed , it was too hurt and i cannot stand it anymore . maybe , korg nak ckp aku emo , terpulang . but again , u guys bring me down to earth . mimpi yang aku bina 2 minggu neyh lenyap mcm tuh jea . and thanks sgt-sgt . yes , thanks a lot . ahhhhhhh ! stop it , ilyana !
Thursday, September 2, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment