AMIRUL HELMI ,
budak legam yg tak pernah jemu untuk menyakat org .
ada jea idea yg timbul dlm kepala otak dy tuh untuk mengata aku .
" eh abg lagi tinggi laa ! berat abg agy ringan laa ! "
bluwek ! XP ada aku kesah ? yg ptg aku maintain hawt agy . ko ada ?
budak bajet seolah-olah semua artis dlm dunia neyh kenal dy .
" ehhh , abg neyh kwn SYAMSUL YUSOF taw "
quote kegemaran dye .
hadoy , jemu aku dgr .
Evolusi KL Drift ?
semua dialog dy dah hafal .
Alia , Zack ? smue kwn dy tuh . *katanya !
bila part mama suruh belajar ,
" yela maa . kejap gy abg belaja . "
tapi kejap lagi dy tuh dlm jangka masa 2 jam selepasnya .
peminat tegar Maher Zain .
beribu kali dgr pun tiada muak .
" For the rest of my life .... "
tolong laa bg mie , suara ko tak sedap !
ada abg kesah ?
tuh laa jawapannya . panas aty babe !
cukup gemar menyampuk ckp aku .
aku tak abes ckp lagi , dy dah buat konklusi sampah dy tuh .
kang aku stapler jugak mulut budak neyh .
tapi bila ada masalah makwe .
aku gak yg dy cari .
haaa tak sudah . cari gak aku .
" alaa , ayong kan doc cinta abg " . poyo la ko !
shuffler terhebat alam maya .
klw sehari tak menggebangkan umah tak sah .
sayur sawi rebus dgn sos tiram ?
fav dy tuh . sepinggan bagak pon dy ley abeskan .
klw nak minx tolong ?
panggil aje dy . superman aku .
bg mie , tolong amekkan spec ayong kat atas !
okay ! hahah . tuh yg aku suka tuh .
last2 , dy yg kurus turun naek tangga .
aku gak yg kembang !
rambut dy ?
toksah ckp laa ! cicak jatuh tak sempat mengucap .
tercacak2 . mcm durian punya duri tuh . takde beza .
style dy ?
hancor ! seluar londeh2 . aku tarik tau laa .
" alaa tak kesah "
tau nape ? sbb dlm ada pakai seluar pendek . balek umah senang . tanggal jea jeans .
tuh mmg fiil budak pemalas . tau sgt daa .
ape lagi ea ?
cite 5o pages pun tak abes .
yg ptg AMIRUL HELMI neyh adek aku .
aku syg ko laa shemot ! (si gemok yg pggl dy begitu)
pegy PENANG baek2 !
aku doakan ko menang pertandingan shuffle ko tuh .
walaupun aku slalu jea kutuk dance ko kabut , mcm cacing kepanansan semua ,
tapi aku tetap support ko .
sbb aku tau mmg itu pon yg ko idam-idamkan selama neyh .
klw aku tak support , aku takan teman ko pegy training .
pekak telinga aku dgr muzik ko .
tapi ingat !
taon depan ko nak PMR .
shuffle , shuffle gak . study bia shemart .
result bia gempak .
jgn ulang gy result UPSR ko dulu .
disember neyh daa start tusyen .
ko jgn nak jadi org lupa diri plak buat2 tak ingat .
the journey is still far away .
ingat ape aku ckp dulu ?
ko lelaki . tanggungjawab ko besar .
jaga mama abah seumur idup ko .
kowt ko tade pelajaran nak jadi apa ?
nty zaman ko tukang sapu pon pakai SPM tau .
so , pikir baek2 ape yg aku ckp neyh .
aku ckp sbb aku syg ko .
aku tak reti nak tego ko depan2 .
sooo , sbb tuh aku tulis kat cney .
aku tau ko baca .
ingat , family comes first .
ko dah besar . dah cukup faham ape yg aku nak sampaikan .
wtv it is ,
FITRAH ILYANA sangat sayang AMIRUL HELMI dan AMIRUL MUKHRIZ !


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment