dah bersawang dah blog neyh . shooh ! shooh ! go away spider . i'm back !
babe ! omg , saya dah bebas ! finally . huh . okay i knew i'm late . tapi taley watpe laa . dah hakikatnya begitu . hahaha . kami SABAR lebih . ngeeee . the feeling was great ! takyah pkir soal buku-buku bagai . and all the reference book , goodbye baby ! tapi malangnya , segalanya harus dibereskan secepatnya . haish . baru nak free . okay ma , esok kita kemaskan semua buku-buku kita yg bersepah-sepah tuh . janji . last paper tadi ? Quran Sunnah ? yelaaa . saya jawab exam ary neyh dgn keadaan yang begitu tragis skaly . i had a fever , came to skewl with my pink sweater . sungguh tak cool langsung . then , abes exam , ala-ala monyet lompat-lompat dlm kelas sbb dah abes exam . pedulik ape aku . ahaha bengong . lepas tuh , suruh hazim pulangkan buku quran sunnah dgn arab aku . masuk klas , kemasmeja , bagi buku syariah kat timah suh anta kat bilik warden . thx timah ! thx hazim ! yea , sy tau sy malas lebih . lepastuh , amy panggil ckp nak pegy tangkap gambar . okay , kami pun dgn poyo nya cari place nak snap . hahaha mmg jakun abes laa . so what ? we're free babeh . hahaha . then masuk klas balek , kemas everything yang ada kat bwah meja aku . semua nota-nota cinta , luahan hati smue aku angkut bawak balik . kenangan uh . mana boleh buang . klw ikut hati , plastik gula-gula dgn coklat uh pon aku nak bawak sama . tapi nanty org ingat aku gila plak . so aku buang laa . hehe . sampai kat bwah , pegy salam-salam , peluk-peluk smue . adoy , touching laa plak . b4 aku nanges , baek aku blah dulu pegy kat keta makcu . sayu jea nak tinggalkan SHAMS . bila lagi laa agaknya aku pergi lagi skola aku tuh ea ? 5 taon aku berumahtangga kat situ , semua susah senang aku kat situ , mustahil laa nak lupa mcm tuh aje . org gila jea yg buat lupa diri mcm tuh . after all , aku sayang gak skola aku tuh . heee . then now ? aku dah officially graduated from SHAMS . aku kini bergelar Lepasan SPM atau yg lebih tepat lagi Penganggur Terhormat . hahahaha ada aku kesah ? now aku ley wat ape jea aku suka . hee abah dah tak marah lagi klw aku online lelama . mama dah tak bising lagi if aku asek tgk tv sambil texting jea manjang . and telinga aku pon dah tak saket lagi dgr adek aku membebel everytime aku nak pegy tusyen . hahah alangkah nikmatnya dunia . tapi satu jea aku risau . adakah badan aku akan semakin debab lepas hols neyh ? ayo takowtnya !!! yela klw dah namanya surirumah sepenuh masa , dah komfem2 keje aku makan dan tidow sahaja kan ? abeslaa aku . ahhh tade ! tade ! aku kan dah plan nak pegy jogging setiap pagi kan ? tak tembam nya laa . hahaha kita tgk brapa lama fitrahilyana boleh mengekalkan hasrat idopnya yg murni itu . hakhak bengong jek minah neyh . ape plan aku afta neyh ?
babe ! omg , saya dah bebas ! finally . huh . okay i knew i'm late . tapi taley watpe laa . dah hakikatnya begitu . hahaha . kami SABAR lebih . ngeeee . the feeling was great ! takyah pkir soal buku-buku bagai . and all the reference book , goodbye baby ! tapi malangnya , segalanya harus dibereskan secepatnya . haish . baru nak free . okay ma , esok kita kemaskan semua buku-buku kita yg bersepah-sepah tuh . janji . last paper tadi ? Quran Sunnah ? yelaaa . saya jawab exam ary neyh dgn keadaan yang begitu tragis skaly . i had a fever , came to skewl with my pink sweater . sungguh tak cool langsung . then , abes exam , ala-ala monyet lompat-lompat dlm kelas sbb dah abes exam . pedulik ape aku . ahaha bengong . lepas tuh , suruh hazim pulangkan buku quran sunnah dgn arab aku . masuk klas , kemasmeja , bagi buku syariah kat timah suh anta kat bilik warden . thx timah ! thx hazim ! yea , sy tau sy malas lebih . lepastuh , amy panggil ckp nak pegy tangkap gambar . okay , kami pun dgn poyo nya cari place nak snap . hahaha mmg jakun abes laa . so what ? we're free babeh . hahaha . then masuk klas balek , kemas everything yang ada kat bwah meja aku . semua nota-nota cinta , luahan hati smue aku angkut bawak balik . kenangan uh . mana boleh buang . klw ikut hati , plastik gula-gula dgn coklat uh pon aku nak bawak sama . tapi nanty org ingat aku gila plak . so aku buang laa . hehe . sampai kat bwah , pegy salam-salam , peluk-peluk smue . adoy , touching laa plak . b4 aku nanges , baek aku blah dulu pegy kat keta makcu . sayu jea nak tinggalkan SHAMS . bila lagi laa agaknya aku pergi lagi skola aku tuh ea ? 5 taon aku berumahtangga kat situ , semua susah senang aku kat situ , mustahil laa nak lupa mcm tuh aje . org gila jea yg buat lupa diri mcm tuh . after all , aku sayang gak skola aku tuh . heee . then now ? aku dah officially graduated from SHAMS . aku kini bergelar Lepasan SPM atau yg lebih tepat lagi Penganggur Terhormat . hahahaha ada aku kesah ? now aku ley wat ape jea aku suka . hee abah dah tak marah lagi klw aku online lelama . mama dah tak bising lagi if aku asek tgk tv sambil texting jea manjang . and telinga aku pon dah tak saket lagi dgr adek aku membebel everytime aku nak pegy tusyen . hahah alangkah nikmatnya dunia . tapi satu jea aku risau . adakah badan aku akan semakin debab lepas hols neyh ? ayo takowtnya !!! yela klw dah namanya surirumah sepenuh masa , dah komfem2 keje aku makan dan tidow sahaja kan ? abeslaa aku . ahhh tade ! tade ! aku kan dah plan nak pegy jogging setiap pagi kan ? tak tembam nya laa . hahaha kita tgk brapa lama fitrahilyana boleh mengekalkan hasrat idopnya yg murni itu . hakhak bengong jek minah neyh . ape plan aku afta neyh ?
- driving license . sunday neyh start kowt .
- kerja ? taktau laa abah bagi ke tak .
- nak tengok drama Korea smpy muntah-muntah ! penat dah puasa neyh .
- nak baca novel yg dah bertimbun-timbun kat rak buku . fuhhhh great !
- english class ? absolutely . saya kan nak jadi minah salleh . hakhak .
- piano lesson ! my dream yg utama ! hakhak .
- what else ? tenet 24/7 ! alaa b4 neyh pon mmg cm tuh kan ? hakhak .
- lagi ? pkir dulu laa . penat dah neyh ! nty sy roger anda kemudian ! hahaha . daa !
P/S : surayabalqis , saya rindu anda ! bila nak add saya jadi blog member anda ? ngeeeeee .


2 budak tecik bisik-bisik:
Hahaha ceh, freedommmmmm haha aku rindu kau jugak ;)
jaga adik akn jd aktiviti ko. hahaha
Post a Comment