| I miss this ilyana |
Babe ! aku demam semalam . ye , aku tau fitrah ilyana tak sekuat mana . tapi cuba berlagak kuat dan berlakon tabah demi menyenangkan hati semua . walaupun jauh di sudut hati , hanya Tuhan jea yang tahu . its okay . it's better that wayy . at least orang tahu aku happy kan ? biarlahh begitu . haihhhh kenapa neyh ilyana ? sometimes , aku rasa aku penat sangat . tapi walau betapa penat punnn aku rasa , walau selemah mana pun kudrat yang aku ada , aku tetap perlu melangkah dan terus melangkah ke depan . masih banyak yang perlu kau capai ilyana . kau patut bersyukur masih ada orang yang sanggup jadi tulang belakang kau , sayang kau , and terus menyokong kau walau apa jua yang kau lalui . kan ? sooo , terus menabahkan diri ilyana . kau mampu lakukannya , sayang . ingat janji kau to yourself ? ingat harapan mama abah kau ? ingat semangat adik-adik kau ? ingat pesanan makcu kau ? tanpa keberanian , mimpi takkan bermakna ilyana . you go girl !
P/S : Capital A ? my soulmate aite ? :) ♥♥♥
Resah ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment