Friday, September 23, 2011

TOPSY-TURVY



Babe . i'm home ! i'm home ! oyeh oyeh . hehe . excitednya kamu ilyana . :) it's tiring day also . many things happened in ilyana's life tuday . like so many . gahhhhh . first , pagi tadi bangun lambat . sangat lambat . kelas kul 8 and guess ilyana bangun kul brapa ? 7 setengah . tahniah ilyana . cemerlang pencapaian anda . fuhhhh . suka betul buat benda-benda adventure pmpuan neyh tau . haha . second , minah clumsy neyh pergi buat kerja gila tinggalkan phone dia dekat auditorium ! haaaaaa padan muka . tuh lahh cuai benar kan . pas tuh , patah balik lari-lari pergi auditorium balek , semput-semput , then pergi tgk phone dahhh TAKDE ! ya allah , sedihnyaaaaaa . and aku langsung tak concentrate tutor algebra tadi sebab pkir phone yang entah ke mana . haihhhh sengal nya lahh . but , don't worry i got back my phone . thanx zulaika save my phone . you're always be my saviour lahhh babe . putri ckp ko guardian angel aku . eheeee . sukasuka . dulu pun ko yang jumpa spec aku masa spec aku cicir . ko gak yang bagi tisu masa bibir aku bleeding teruk dulu . tak sangka kan ? what a coincidence . hehe . thnx so much babe ! love ya . ♥♥ third , masa MUET dengan miss nina tadi , miss nina setup group for MUET internal nanti . and guess what ? what a pity bila dah setup group , aku sorg jea pmpuan  in my group . together with pidot , azeem and aiman . pergh , kesian betul ilyana kan . tercampak sorang-sorang . bukan tak best , tapi a lil bit awkward bila i'm the only girl talking in the group . okay i admit , it's all the ego thingy . haha . ilyana memang mcm neyh . its okay ilyana . u're flexible kan ? i'm sure you can fit in nicely in that group syg . heeee . kesian gak kat kamal sbb dia sorang jea lelaki tercampak dekat group amal , ckin and tiqah . haha . takpe kamal , kite senasib ape . and tch pun tak bagi kite exchange . ayooo . last , lecture ptg tadi pergi macam sia-sia jea sebab tak faham jadah haram punnn . sebab ilyana ngantok ! hahaha . tengahari tadi rehat tak tidow . sebab busy packing . eheee . ngade kan ilyana ? ohh this girl seemed to talk too much . enuff ilyana . see ya later babe . mmuah !

P/S : I couldn't imagine my life with anyone else .

Clumsy ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: