Sunday, October 2, 2011

FROWN

Babe . can i cry the most out loud now ? why ? it was complicated to talk about . complicated enuff to tell everything in words . ilyana ke yang terlebih sensitif ? ilyana ke yang salah ? ilyana e yang jahat ? yee semua ilyana . puas kan ? puas dapat buat hati kecil neyh rasa serba salah yang teramat sangat . aku ke yang tak memahami hati dan perasaan orang laen ? bukan aku membabi buta melakukan sesuatu tindakan . bukan aku tak cuba . aku cuba untuk jadi insan yang memahami setiap hati dan nurani orang sekeliling aku . tapi apakan daya . aku juga manusia biasa . aku tak mampu nak memuaskan hati semua orang . tapi ,,, aku mohon sedikit pengertian dari terus menghukum aku . boleh kan ma ? i demand your understanding . i demand your attention .  should i beg to get your full attention back to me again ? memang kita cemburu ma . memang kita sedih . bila perhatian yang selama neyh tertumpu dekat kita terbahagi 2 and peratus nya lebih kepada dia . siapa kita sebenarnya ? can i get my mama back ? ya allah , tabahkan hatiku Ya Allah . berikan aku petunjuk-Mu . sesungguhnya hati ini mula berfikir yang bukan-bukan . bantu hamba-Mu mengharungi ujian ini . Ma , kita minta maaf andai kita tak mampu jadi anak yang memahami , anak yang taat , anak yang menurut kata . tapi kita nak mama tahu yang kita dah cuba yang terbaik untuk memuaskan hati semua orang . tapi , bila kita dipaksa untuk membuat pilihan , tersekat dalam dilema , kita harap mama faham yang kita terpaksa buat mcm tuh . bukan niat kita mengetepikan mama tapi it just that i cannot do anything . pls mama forgive me . 
Tuhan tolong yakinkan aku , aku masih di sini . :'(

0 budak tecik bisik-bisik: