Monday, October 3, 2011

HATIKU MILIKMU



Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu........




Note untuk kau kawan ,
Terima kasih buat aku macam neyh .
Terima kasih sebab ko buat aku hilang rasa percaya kat kau .
and if one day ,
aku perlukan pertolongan ,
aku janji dengan diri aku ,
bukan kau yang aku cari .
Thank you for everything .
Now baru aku tahu , nilai ertinya kawan bagi kau .
Fine .
Don't worry , aku tak akan benci kau .
Sebab mama aku tak pernah ajar aku untuk membenci orang lain .
Tapi , mulai hari neyh jangan salahkan aku andai aku berlagak asing dengan kau , sebab aku tak mahu terkena lagi .
cukuplah maruah dan nilai harga diri aku dipijak-pijak .

Sayang ,
Fitrah Ilyana .

2 budak tecik bisik-bisik:

Khairussyifa' Humaira said...

i knew that quotes...
jangan pernah benci org....

fitrah,semoga Allah pertemukan dengan sahabat yg lebih baik...

idk why,i miss our memory together so muchhh.;)

ILYANA said...

syifa' sentiasa ingat every single word yang fitrah ckp kan ? i miss you darl . amiiin ! take care kat sana tau . live your life well . :)