Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu........
Note untuk kau kawan ,
Terima kasih buat aku macam neyh .
Terima kasih sebab ko buat aku hilang rasa percaya kat kau .
and if one day ,
aku perlukan pertolongan ,
aku janji dengan diri aku ,
bukan kau yang aku cari .
Thank you for everything .
Now baru aku tahu , nilai ertinya kawan bagi kau .
Fine .
Don't worry , aku tak akan benci kau .
Sebab mama aku tak pernah ajar aku untuk membenci orang lain .
Tapi , mulai hari neyh jangan salahkan aku andai aku berlagak asing dengan kau , sebab aku tak mahu terkena lagi .
cukuplah maruah dan nilai harga diri aku dipijak-pijak .
Sayang ,
Fitrah Ilyana .



2 budak tecik bisik-bisik:
i knew that quotes...
jangan pernah benci org....
fitrah,semoga Allah pertemukan dengan sahabat yg lebih baik...
idk why,i miss our memory together so muchhh.;)
syifa' sentiasa ingat every single word yang fitrah ckp kan ? i miss you darl . amiiin ! take care kat sana tau . live your life well . :)
Post a Comment