Wednesday, February 8, 2012

DESPERATE OF OXYGEN

Einstein Ilyana . comel kann ?
Babe . im getting busier and even more busier than ever . gahhhhh . penatnyaa Tuhan jea tahu . tutorial to be catch up . lab report yang komfem tergendala dan hanya akan disudahkan pada Ahad malam pastinyaaa . and now another burden is add up . whats ya all ? MID SEM EXAM ! yes macam tutt jea kann rasa . satu jadah haram tak study pape lagik . well done ilyana . ko ingat ko genius sgt nak study last min ? jangan mengade bajet Einstein . haha well , aim tinggi cket ape salahnyaa kan ? ;) errr , hati ini takkan tenang dan sentiasa gelabah selagi PASUM tak berakhir . cepatlahh April , Mr. Time !! im desperate and demand for freedom like hell . bukan hidup kat PASUM tak best . life here is very life . you got what i mean ? easy access dohhh . sape tak suka . tapi kalau aku bersifat lupa diri memang bungkus lahh study aku yang pasti . hahaha . it just pressure study kat cneyh yang menekan hidup aku , resists me to fly freely like a bird and made me and the tortoise like equally similar . duduk dalam gua ngadap buku semedang . bosan kann ? memang bosan jadi PASUM student . -.-" hahaha tapi juniors , kalau dah ada niat nak masuk PASUM , jangan mengalah . sebab saya pasti anda semua lebih kuat dari diri ini yang tak ubah macam ice . panas cket dah cair . ngeeee .

Currently bergelumang dengan physics Puan Izlina and Dr. Azizan (lecture favourite Emira Ezuna) hahaha . kenapa mesti Basic Physics 3 jadi pembuka tirai mid sem exam ? *sigh* yet im glad Organic chemistry jadi penutup tirai mid sem exam . *yeah!* memang pecah kepala nak hafal reaction equation sampai carboxylic acid . Ya Allah , sabarlahh otak . it just 5 days of torture . cepatlahh abes mid sem neyh hai . padahal belum start punn lagik . *ketuk kepala* belajar dahlahh taknak , merungut jea pandai . mana nak score gilaaa . :D
Ohhhhh ! baru discover yang we only have 5 weeks left before Final Exam Sem 2 !!!! whatthee ? gile ape PASUM jarak mid sem dengan final sebulan jea . pe jadahhh . memang nak budak PASUM gila . no doubt . dahlahh , i better start back my study mission *KONON* paling2 kang membuta . esok ada bio test lagik . alahai . daaaa peeps !

Insane ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: