Babe . hmmmm menyemak jea pmpuan neyh kann ? naaaa i dont care . you dont want to read , you can go away . as simple as that . teehee . waaaaa , pressure menekan-menekan diri . dah tinggal 2,3 weeks DAYS more before mid sem . and i revised almost nothing . yet sempat lagi tertiarap atas katil update belog . memang cemerlang perilaku ku kann ? well , kalau nampak ilyana buat kerja lagik awal dari dateline nyaa , anda dinasihatkan supaya menonggeng dan tgk kaki dia jejak kat bumi takk . sebab i dont think its me . :D
Hmmm , whats more ? nak kasi lagik syahdu . helmi dapat skola teknik . dekat jasin . tahu jasin kat mana ? kalau tak tahu , then i bet you wont pass your Geography with flying colors . pergi duduk London tanam jagung . tayah duk kat Malaysia . then , baguslahhh kan ? neyh peluang dia untuk lebih menjadi lebih matang . eloklahh dia pergi belajar berdikari . asek nak duk berkepit jea dengan mama abah pe jadah ? (cakap org kemain . diri sendiri macam magnet taknak lekang dengan mama abah) tapi , the problem is , kesian plak kat gemok sebab dah tinggal sorang kat rumah . takde siapa nak kacau dia lagik . makin gemok lahh dia sbb takde org lagik dahh nak sorok food dia . hahaha . adik , just hold on for this 2 months okie ? nanti ayong balik replaced abang tau . mesti dia rasa lain bila abang kakak dia dua-dua takde kat rumah dahh . OMG kesiannya dia . nak nanges punn ada . (dramanyaa kau?) hahaha wait gemok , lagik 2 months ayong balik jaga adik dengan sepenuh jiwa raga ayong tau . (ayat mintak penampar jepun) kay lahh , i better start my study session . nope ! mandi dulu gilaaaaa ! daaaaaaa peeps ! wish me luck on this upcoming mid year exam ! love yaa :)
Post kali neyh melompat-lompat sebab orang yang menaipnya punnn sedang study dalam keadaan yang sebegitu rupa . maen cekup2 jea topik yang menarik perhatian . tapi tak pernah abes . gahhhhh . harap maklum . sekian , terima kasih .
Packed ,
Fitrah Ilyana .



0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment