Babe ! ohhhh after the embarassing post semalam , aku cepat-cepat menaikkan post baru hari nehh untuk mengaburkan mata org biar tak baca post geli semalam . rasa nak gelak guling-guling sebab tgk perangai tak reti malu perempuan nehhh . eyyyyyy noob gila lahh kau ilyana . *facepalm* padan muka ! suka hati jea nak tulis bukan-bukan . hihihihi alaa dahh tulis tuhh redha jea lahh bila terima reaksi like , ehhh pahal minah nehh . dahh meroyan ke ape tetber nak jiwang-jiwang . hahaha senang cerita , anggap aje tuhh hormonal changes yeee tuan puan . :) kalau dahh terbaca , buat-buat tak tahu yeee . kalau belum , jangan mengade nak scrol2 ke bawah lagi . muntah taktahu . ;)
Last 2 nights makcu shayang ini mengamuk dekat TL aku sebab takde cite pasal medic student ponnn ! haaa ambik kau . nampak tanda seru tuhh kann . means dia urging hokehhh . ehhh tak tak . she's an understanding person . dia siap ckp if banyak assignment then its okayy . study first . ohhh makcu , anda tahu bahawa ilyana nehh seorang yg sgt malas kann ? kalau buat kerja awal dri dateline , itu bukan ilyana . so , dont worry . walaupunn banyak assignment yang bertimbun , kite tetap ada masa when it comes to the blog thingy . heeeee .
Yet , makcu makcu , post nehh bukan nak cerita pasal life as medical student . post nehhh nak mengarut jea lebihh . lepas nehhh lahh tau . betul betul . heeeee . whoaaaa penat tau jadi student nehhh . ulang alik fac ke kolej jea dahhh dekat setengah jam . penat tau duk kolej nehhh . tingkat 4 uolls turun naik turun naik . memerlukan kesabaran dan stamina yang sangat tinggi . if not , kau akan meratap tepi tangga sebab tak larat nak turun naik . tapi aku takk ! so aku kuat lagi lahh kott . teeeheee .
Minggu nehhh i resist myself from going back home . konon nak study tapi haram kott aku bukak buku . memain jea banyak . itulahh ilyana kannn . haihhhh -.-" bila lahhh nak berubah dia nehh . abah macam dahh usha2 anak kesayangan dia semalam . "Helmi balik minggu nehh . betul kamu taknak balik ? nak balik abah ambik ." ohhh abah sayang ! nasib baiklahhh abah hanya text . if abah call kita semalam , im sure 100% org akan balik no matter what . hahaha macam lalang nyaaa lahh perempuan nehh . pantang abah dia gertak sikit , mulalahh gelabah . abah i know abah nak kita balik . dats why lahh abah text kita cakap nak pergi tgk wayang lahh ptg semalam . nak gy karaoke lahh mlm nehhh . aaaaaaaa kejamnyaaa . saje jea kannn . tapi kite tahu you will never do anything if kita takde . sebab gemok once said to me , ayong petang nehh abah ajak gi jalan-jalan . hari tuhh adik dahh ajak abah tapi abah cakap tunggu ayong dengan abg balik dulu . awwww abah , so sweet . nak nanges bolehh ? haha takpe minggu depan ambik kita cepat-cepat hokehhh . boleh bwak gemok jalan-jalan . i do miss my gemok . :'( k diam . jangan mengade nak nanges .
Because diri sendiri mengade-ngade taknak balik , maka haruslahh aku membasuh baju sendiri kann . tayah berangan nak jadi tuan puteri nak tunggu orang basuhkann . or tayah simpan niat nak peram baju 2 minggu , minggu depan baru bawak balik basuh . that will make you wear baju buat dari guni yeee ilyana . kalau punn ada guni . kalau tak buat baju dari plastik sampah hitam tuhh kalau dahh nak jadi pemalas benar . fortunately , aku masih ada sifat rajin yang bersisa . walaupun sangat liat nak wake up pagi tadi , finally aku berjaya membasuh baju dengan jayanya . applause sikit . teeeheee . itupun setelah rungutan yg keluar dari mulut berbakul-bakul melebihi jumlah baju yang aku basuh . sebab ape ? sebab terpaksa turun naik dari tingkat 4 ke bawah berkali-kali . haihh lahh ilyana , anggap aje tuhh riadah harian yeee . jangan merungut . tak dapat ape punnn . penat dapat lahh membebel tak henti2 .
Haaaa nehh cite sedih . penat aku susah payah turun naik tingkat 4 nak basuh kain , nak sidai kain semua , tapi as soon as aku tersenyum puas tgk baju aku semua dahh basuh dah sidai cantik-cantik , tetber hari mendung . aaaaaaaaaaa tolonglahh jangan hujan . Mr Rain , janganlahh dengki dengan saya . saya barulahh nak rajin hari nehhh . please jangan mematahkan semangat saya untuk terus rajin minggu akan datang . kalau hujan hari nehhh , lepas nehh aku taknak dahh sidai kain kat bawah tuhhh . biar aku sidai dalam bilik . puas hati . haha poyo gilaaaa nk main ugut2 . mcm org takottt jea . hahaha . Mr Rain , i love you . jangan hujan yeee ? *buatmukacomel* k bye !
Miss Tangga Kolej 2 ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment