Sunday, January 10, 2010

cHecKLisT pLeaSe !

tomorrow da monday ? alaa , baru na bgn lmbt . ta besnye . cigu , kami nak tambah cuti bley ? hahaa . mengada la fitrah nie . demanding plak tuh . awk nak spm da . ta ingat ? duh borink nye . can i die b4 spm ? hahaha . so as usual i had prepared the questions . hahaa .

Q : homework dah siap ?
A : 50-50 ma . yea ? takla . 30-70 . hahaa . bm ngan bio jea dah siap . mlm nie nak finishkan chem ngan arab lepas AJL . yg laen bwat esk . bley kan ? hehe .

Q : baju dah iron ?
A : ha ? hehe . belum . pg esok org bwat oke ? hehe .

Q : kuku dah potong ?
A : dah ! pendek dah .

Q : kasut dah kilat ?
A : kena gak ke ? takpe la . esok kita kilat okay . wee .

Q : ada ape2 brg yg tak cukup lg ?
A : takde dah . everything's enough .

Q : bilik da vacuum ? mcm tongkang pecah .
A : beres pg td . kan saya bgn awal td kemas bilik saya ? hehe .

Q : fitrahilyana awk balik pukul brape esok ?
A : erm ? 2 stgh . eh taktak ! kul 4 setengah .

Q : bwat ape lama2 kat skolah ? awk jd jaga ?
A : takla . org kena duty library esok .

Q : nty blik dgn makcu tau ?
A : erm okay . :)

Q : eh lupa . awk msuk merentas desa tak ?
A : saya cm malas jea . tp kwn2 sy ajak . ktorg nak merayau-rayau di pacific . bley cigu ?

Q : awk rumah sukan ape ea ?
A : saya rumah banglo . eh takla . rumah merah . hee .

Q : awk yakin awk ley sumbang mata utk rumah sukan awk ?
A : mstilah bley . sukantara sy slalu bg 2 mata utk rumah sy tau . hahaa .

Q : awk dgn busuk cmne ?
A : okay jea . tp busuk bz dgn ABG ajie dy . tggal sy sorg kan debab ? :(

Q : awk dgn dia ?
A : da okay da . dia syg sy . sy pun syg dia juga . :)

5 budak tecik bisik-bisik:

aDik said...

the last question,
awk dgn dia??
spe si dia?
make me curious darl...
hehe :D

ILYANA said...

ahahaa u will know it soon dear . wee ;)

aDik said...

nak tau kt sekolh nnt..
takpre isnin ni aku ajk amy serg u..
seb baik 2 selang je meja
haha

ILYANA said...

kahkah . sengal la atin . try laa . wee . ;)

aDik said...

hekhek
no cmnt :D