Monday, January 11, 2010

HaRi iNi DaLaM sEjaRaH . . .

babe , attention please ! i want to dedicate this thousand applause to fitrah ilyana because being so hyperactive today . kn ? kn ? hahaa . yes , i'm the biggest loser today . hahaa . td i telah berjaya menegangkan otot muka ketika di kelas tch punitham yea . hahaaha . guys , korg mmg klaka abes laa . muka mmg taley blah . hahaa . ABG ajie , busuk gelakkan u ta ingat dunia tau . hakhak . but the class tuday was so great . and i don't get sleepy in history class tuday ! hahaa . gud achievement fitrah . wee . bes ! bes ! fyi , sje nak heboh kat snie . fitrah ilyana tlah berjaya membakar sejumlah besar kalori dlm badan stlah menyapu stu library yg bsarnya lbey krg 2 stgh klas . besar kan ? tuh la keje saya ptg td . smpy sket2 tgn saya tau . so , jgn ckp sy tak bertugas . anda berisiko utk menerima hukuman gantung drpd sy jika berkata begitu ya . hahaa . tade aa . nash baek kan ? hahaa . then , las evening td , i bersama-sama busuk dan rakan2 rumah merah kami yg laen berasa sgt bertuah krn telah menggegarkan padang SHAMS dgn larian baju kurung kami . hahaa . ta caye ? betul . tanya busuk . kn mok kan ? tp sumpah malu gler nak maty laa . kami tak nak lari . dan kami tak tahu ada latihan rumah sukan ary nie . bkn salah kami . tapi , , ,
"saya tak kira . kamu pakai kelambu ke ape ke , semua kena lari . kamu ada merentas desa taon nie . ta sedar diri lg ? padan muka . sape suruh tak pakai baju sukan . lari pakai kelambu tuh ."
haaa , nie la a part of ucapan kehormat dari guru rumah sukan kami , cg rupiah . cg , nseb baek kami dtg practice cg . ikut aty kami nak escape jea . hahaa . so sbg akibat ? kami berlari sejauh 300m bersama-sama kelambu . haa . hebat kan kami . tahniah . hahaa . tanpa warmup . hasil ? kaki sy dah cramp . sendi sy sket . bgus fitrah . keep up the good work okay ? hahaa . nak tmbah gempak td hujan kn ? kami mandi hujan lg ary nie . wee . beg sy pun dah kotor sbb sandar kat pintu lab yg luntur warnanya itu . ta guna btul . cetak rompak ke ? hahaa . so sy kena basuh beg sy ary nie . hahaa . so sy sgt aktif seharian nie . agak2 brape kilo dah turun ? hehe . okay now i'm realy2 exhausted . nak tidow dulu . hahaa . daa . oh yea . one question for you and for me . am i realy fat ? wat do u think bout my ideal mass ? 45 ? 46 ? oh dear , it keeps playing in my mind . busuk , 46 tuh gemok eh ?! sdeynyer !

2 budak tecik bisik-bisik:

Nurfadhilah A. said...

mama.
ma ni. kan da kantoi.
haha

ILYANA said...

hahahaha . btul laa busuk .