babe ! hahaa . fitrahilyana on9 lg ary nie . apesal rajin benar nie ? wee . ntah . esk cuti ! hahaa . bes kn ? but with tons of homework yg tingginye kalah menara dubai . nota bm , the pearl ta bce2 , add mate , oh sshnye . haish . oops lupe ! sy punye lab report chemistry ada 2 yg masih tertangguh . woohoo . hebatnya sy . fitrahilyana da start malas . biology ? sy rasa sy takan wat notes kowt . busuk bwat tak ? ayo . ta ske laa meringkaskan nota . gpun nota cg azhar da ada . hehe . oh yea ! pqs pun ta settled agy . arab also . gahhhhh byk nye keje . wake up dear ! ta ley jd nie . bngon bwat keje hoy ! hahaa . okay ! okay ! mlm nie fitrah kena start wat keje . hahaa . harap2 laa . wee ;) . hw about the second week of skewl ? gah it was exhausting though . daily sleeping was only 3 hours . ta ptut btul kn ? or else keje skola sy tak dpt disiapkan . hahaa . every night got extra class . then balik skola ptg . ble agy na wat omework ? kena amek waktu tido laa . hesh . takpe2 . sacrifice 4 the victory later okay . hahaa . hw's bio class wit cg azhar ? oh dear it was great . now fitrah da fham cket2 bio . wee . heppy2 ! cg osman ? okay gak . cume it was hard to get along with the georgians . ta pndy laa . but then i'll try to . erm mukhnisa's ? of cos okay . 2 years da pun . hahaa . bt be aware fit , the course is gettin' harder . hahaa . add mate ? new places . tp tak risau sgt . ade kwn . hahaa . wat else ? kepenatan yg dialami mggu nie ? ha . on duty kat library . td bru kna lecture dgn cg fatin tak tulis report duty ary rabu . ayo . lupe laa ! nash pun sme . sian kte kn nash ? hahahaa . takpe2 . cg kami takan lupe lagi . hehe . report da siap fitrah ? oh belum . ary isnin sy bg cg okay . list name pss ? pun belum . ary isnin gak bley cg ? list name student2 yg nk gne utk update sistem tuh ? *sighed . blum gak laa . ayo byknye keje pss yg tak settled agy ! i dun expect the secretary's work will be damn a lot mcm nie . duh . sabar fit . cg tak lantik ko klw dy tak yakin dgn ability ko kn ? ayo . okay cg . everything will be done by monday . heh . kay2 , keypad-off . daa ~
Friday, January 15, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment