babe ! asal monday night jea mood okay . thnx to physics class for bringing back my mood . u guys are amazing . seriously . this morning , i'm totally down . mood tak bape nak okay kowt . sampai skola , chairs are all gone . duduk termenung tepi almari babe . merenung nasib . then atin dtg tanya amy mana . siyesly kecik aty cket tyme uh . aku dok tercongok depan mata tapi tanya amy . sorry atin . mood pg tadi tak menentu . then , i realized that atin ngan amy en baru baik . so , i gave u guys some space . honestly , after that tak kecik aty pun . mmg niat nak bg korg space borak-borak , neutralize everything . aku taknak dok depan sbb aku rasa ty aku sorg2 tercongok kat depan uh . so , dats y aku dok blakang dgn azra td . then hazi dtg . dah okay dah after uh . betul . thnx hazi . for being so caring . i love you laa nur hazirah binti mohd yusof ! hee .
then , masuk klas korg tade , so aku pegy toilet sorg2 . *beraninya aku?* tuh laa . masuk klas , mood dah okay . cuma nak bercakap masih berat mulut . so decide bwat keje sendiri sudah . but thnx amy ! thnx atin ! sbb korg tanya-tanya aku pasal math smue . then , aku dah neutral balik ! dah happy balik . hehe . again . i love you fatin binti mohamad murtadza and noor amira binti norizan ! smpy ptg mood aku dah okay cket .
masuk klas physics , mama azlin tegur pasal attitude kitowg . tak nampak mcm satu family . ada nampak permusuhan , tak sepakat . Ya Allah , aku dah tau semua tuh . then , tch ckp minta maaf dgn smue org sbb nty klw benda uh dah bertimbun2 mcm gunung Everest dlm aty , susah nak maafkan . semua yg tch ckp buat aku muhasabah balik diri aku . aku ke yg buat muka dgn org ? aku ke yg mengumpat blakang ? aku ke yg dah sketkan aty org ? aku dah buat org sket aty dgn aku ke ? smue persoalan tuh timbul balik dalam diri aku . so kesimpulannya kat sini , aku nak minta maaf kat semua org yg aku dah sketkan aty mereka , yg pernah aku umpat , yg pernah aku berbicara kasar , yg ada rasa tak puas aty kat aku smue uh , aku mohon ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki . sekali lagi aku nak tegaskan kat sini , if u guys ada benda yg tak puas aty dgn aku , tak suka ke dgn apa yg aku buat , nak marah aku apa semua , please come in front and tell me clearly . ckp depan-depan dgn aku . tak yah laa lagi nak maen bahasa isyarat ke , buat2 muka ke . please laa . aku mohon sgt-sgt . and maybe aku pun pernah melakukan benda yg sama . so , aku pun akan try utk lebih open lepas neyh . tegurlah aku , bimbinglah aku if i did sumthing wrong . bukan benci aku , ngutuk aku , boikot aku . semua org pun made mistakes kan . kita manusia biasa . and to all the pepel yg aku penah sket aty , yg aku penah pendam perasaan benci , menyampah smue , from now on , aku janji aku akan try buang smue perasaan negatif tuh . aku akan cuba jadi neutral mcm apa yg tch ckp . and aku taknak laa sbb aku results korg effect plak . so guys , u're officially forgiven . sebagaimana aku memaafkan org-org yg telah menyakiti aku , mcm tuh gak laa harapan aku agar aku dimaafkan org laen yg telah aku saketkan atynya . honestly from the bottom of my heart .
tuday aku kan fasting . yes ! lunas juga akhirnya pose ganti aku yang pertama . hahaa . bangga sih . and itu juga telah menguatkan semangat aku utk pose pada esok hari . yes ! hahaa .
okay now move on to physics class tadi . best gila ! enjoy sgt ! and i had much fun studying there . with all the great friends . cikgu azman . superb . guys , gelagat korg mmg bwat aku pecah perut gelak laa . ada jea idea korg nak kenakan cikgu smue en . tak penah aku rapat dgn dak tusyen aku cm aku rapat dgn korg . thnx a lot guys for bring up my smile . it was so exciting that i couldn't described it in words . ada ke patut dorg suh aku belanja dorg makan sabtu neyh ? honestly , korg mmg tak gentlemen langsung . patut kowg laa belanja aku mkn beb . haaahaaa . then , aku nak ckp u're welcome sbb td tolong kowg carikan page yg btol en . even kowg tak ckp thnx pun . haha . tak kesah pun . sbb aku tau kowg uh cane . hee . btw , u guys are brilliant and tip-top . glad to know the physics team . hehe . trip after spm jadi ka cikgu ? hehe . ;)
Happy on my way
Fitrah Ilyana



2 budak tecik bisik-bisik:
Kepada Fitrah Ilyana bt Abd Halip,
saya dan amy juga menyayangi kamu. sorry sbb skitkan ati awk sygku.
i know there was sumthing wrong.
n i know i was totally correct. :)
Post a Comment