babe ! tuday nak bg a little appreciation to person yg dah menyumbang kepada emosi aku ry neyh . :)
1. Amy + Atin , ry neyh kite sumpah kecoh giler nak maty dlm kelas . gelak-gelak , cite-cite , sharing-sharing smue . hahaa . tak ingat dunia beb . sampai ada org ckp kita terlbey excited kan ry neyh ? hehe . sampai aku boleh lupa sekejap segala masalah negara yg melanda . siyesly tuday happy sgt-sgt ! thnx yang !
2. Zahid . weyh , walaupun ko lupa bawak apa yg patut ko bawak ry neyh , tak bermakna ko takyah bawak esok yek . hahaa . tapi aku pose laa esok . sorry ! ;)
3. to the person yg tak perlu disebutkan namanya , thnx sbb bgtaw . siyesly aty dah senang sgt-sgt ! ur decision gives me some spirit to keep fighting till the end . chaiyok !
4. To Afifah , thnx sbb pertanyaan ko td bwat aku semangat gler nak capai A+ banyak-banyak !
5. ary neyh aku terperasan seswatu . memang bwat aku gelak sgt-sgt . tak sangka korg ada idea nak bwat cm tuh yek . hahaa . takpelaa , tuh idup korg . so semoga bahagia aku ucapkan . :)
6. To kwn-kwn usrah , thnx for all the words . at least now aku tau where i'm standing . kowg mmg best ! thnx yea ! :)
7. To Hamizah , awk . hahaa . klaka en ? okaylaa tanak comment pape . kita tengok smpy sudah yek ? hehe .
8. To Ayuni , weh , ko peluk aku ? tak sangkanya ! aku syg ko babe !
9. To kwn-kwn baru dari Indonesia , welcome to SHAMS . hopefully tahan laa dgn karenah kitowg yea . ;)
10. To geng tusyen Physics , guys kowg mmg sumpah masuk air gila ! asyik gelak jea tusyen . hahaa . kalis ikan laa , ape laa . happening beb . keep it till the end okay . love u guys ! Physics laa tusyen yg plg sempoi aku penah attend . thnx cegu !
11. To org-org yg aku dah saketkan atynya ry neyh , aku mohon berbanyak-banyak ampun dan maaf . kdg-kdg maybe aku tak pasan aku dah wat salah kat kowg . so , sorry sgt . and klw ada yg tak puas aty , dtg berdepan terus-terang dgn aku . insya-Allah aku boleh terima oke !
12. Lastly , thnx to semua yg menyumbang kpd perkembangan emosi aku tuday . love u guys !
Yang menghargai
Fitrah Ilyana


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment