babe !
nape air mata neyh taknak brenty ?
i even tried to put the huge fort .
but then it was collapsed too .
lemah sgt ke aku ?
aku ke yg tak pndy kawal perasaan ?
ak tatau nape .
tiba-tiba aku ase sunyi sgt2 .
mcm aku idup kat dunia neyh sorg2 .
aku ada masalah tapi aku taktau nak cite kat sape .
mana abah ?
mana mama ?
kita tau mama abah sibuk sgt .
tapi i need both of you .
i cannot pretend like i'm understand all ur business instead i'm not .
ur daughter needs u mama abah !
tolonglah cuba faham kita sedikit jea .
kita nak abah yg selalu peluk kita , tenangkan kita , bg smangat kat kita .
kita nak mama yg tak pernah jemu suruh kita berjuang habis-habisan sampai berjaya .
kita nak mama yg tunjuk dia syg kat kita sgt-sgt .
keterlaluan ke klw kita merayu selitkan sikit diri kita di tengah-tengah kesibukan itu ?
then mana kwn2 aku ?
okay . aku tau bukan salah korg .
aku jea yg ase cm tuh .
tak yah la nak ase bersalah okay .
dun worry .
smue konflik dalaman aku yg masih tak stabil .
sorry nyusahkan korg yg risau2 nape aku nges ary jumaat ry tuh .
siyes mggu neyh is the worst !
aku hilang diri aku and i just couldn't find it until now .
i'm still searching and never stop .
but i can't find it anywhere .
yg aku jupe hanya tangisan , kesedihan , kekecewaan dan ape ntah yg tak mampu aku tafsirkan .
mana fitrahilyana yg cuba utk kuat dulu ?
mana fitrahilyana yg cuba taknak pedulikan apa org ckp dulu ?
mana fitrahilyana yg matlamat idupnya nak buat org laen sentiasa hepy uh ?
mana fitrahilyana yg sedaya-upaya nak senyum and berlagak dy okay dulu ?
mana dy ?
please !
i beg u to come back , fitrahilyana !
i need my strength back !
i need everybody yg memberi aku sumber kekuatan utk terus bertahan .
Ya Allah , bantu aku .
keringkan air mata ini Ya Allah .
Rintihan suara hati
Fitrah Ilyana


1 budak tecik bisik-bisik:
2 ke sbb ko nanges jumaat lpas?
sbar r fitrah.
doa bnyk2 ya.
Insya-Allah Dia bleh tlong ko.
sbar ya. :)
kuat kn diri 2.
2 r dugaan idup nme dia.
jgn give up ya.
Post a Comment