babe ! omg ! omg ! fitrahilyana dah bebas buat seketika . hahaa . the feeling was so great . as if i am playing the snow at ireland now . wahahaa . couldn't describe it in words . i could smile now . for a while . b4 i got back the 'beautiful-and-nice' results . terbaek dari ladang . hahaa . nasib ko la fitrah . sape suh memaen jwb exam . memetik kata-kata sumone . " takpe . tade harapan dah nak struggle sumatif . trial kita bwat betul-betul ." hahaa . it was funny act . is it true nak struggle tyme trial ? buleh ? ty tyme trial ckp plak . SPM bwat la elok-elok . tyme uh i think we should recite Yaasin byk-byk kowt . nazak gle dah tuh . beyond live and death . ;) . okay , now for the tyme being , i malas nak pk pape dah . even tak ley kowt tak pk pape . haih . complicated nye life neyh . complicated sbb taktau how to make it simpler . haiyo . masalah btol . tak suka konflik ! hate dilemma ! esok nak dtg ke tak eh ? baru jea dah nekad nak ponteng . last-last tadi miss ong ckp : pagi esok kita ada satu lagi slot ya . we'll learn combination . wat ! spoil gler laa . then , now dlm dilemma nak pegy ke taknak esok . eh gemok ! tak sedar add math ko hancor smlm ? ada hati nak ponteng gy . alaa . hancor sbb tak study . bukan ponteng . hahaa . lebih kurang laa tuh mek . nak tau nape hancor ? sbb sunday org laen blaja aku bwat keje laen ! padan muka . hahaa . now scroll down !
11.00 pagi :D
then ,
2.15 petang plak ;)

consequences nya ?
fitrahilyana tak dpt jawab add math dgn cemerlang semalam . sbb tak study ! hahaha .
konon nak release tension ! amek kau . agy tensyen ada . hahaa . taklah . okay jea .
benda dah lepas en . bia jea laa . dpt result berdengung la plak . wee . ;)
eh cop ! dating dgn sape sunday ry tuh smpy lupa diri masuk panggung smpy 2 kali ea ?
ha nk tau , scroll agy ke bawah . :)
hehe :D
mamat neyh laa yg sudi menyerah diri jd pakwe sehari aku . thnx adek a.k.a gemok sbb teman ayong seharian ry tuh . baru now ayong sedar ayong syg ko sgt-sgt . sbb ko baek gler ! sumpah ! ko ikut jea mana ayong heret ko en . dah touching ! jgn nges laa . dats wat adek made for kan ? thnx mukhriz . ty kita kuar berdua agy nak ? ;)
~ the bond of love was so great ! ~
dats wat the conclusion is . randomly thought . for him maybe . :)
- Fitrah Ilyana -
0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment