Babe ! okay awk , this is for you . :)
memang dah tertinggal keretapi dah cite neyh .
tapi tak elok menganak tirikan post2 lama kan ?
so here is it . enjoy !
P/S : complaint adalah DILARANG ! :DD
Pesanan Penaja : Klik Picture untuk Pembesaran Berganda . Harap Maklum .
Pesanan Penaja : Klik Picture untuk Pembesaran Berganda . Harap Maklum .
Okay lagi tinggi dari mama . GREAT ! ngeeee . tgk kasut lahh .
Gemok bajet dy model okay fine ! aku nak gak . haha .
Kami adik-beradik . yeke ? yang ado ! makcu lahhh itu . hehe
Currypuff girl + upin dan ipin . haa best kan ? haha
Model sambilan Teacino :)
Kami wanita emas ! haha !
Bertambahlah populasi orang utan di Malaysia dengan adanya dia . wakaka
Omaigod ! Omaigod ! saya tinggi ! sukasuka ! :)
Bajet hawt ala-ala Shamsul Yusof . piiiiiirahhhh ! :DD
Muka maintain padahal kaki dah nak tercabut pakai heels :))
No comment ! strawberry itu comel !
3 budak gemok ! haha !
Cowboy jalanan , Amirul Mukhriz
My lovely sweethearts ;)
Happy family . psst ! psst ! tgk helmi yang poyo pose mcm tak cukup sifat tuh . haha
Promote promote ! dua singgit . waaahhhh , ada bakat . ngee
Shopping dgn mama memang tak boleh dipisahkan . haha
Waaaahhhh SUPERMAN ! ingat Joe Brooks . weee
okay , neyh saja pict menggedik ! abaikan :)
Sayalah itu ,
Fitrah Ilyana .



0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment