Monday, March 14, 2011

CAMERON MEMORIES :)

Babe ! okay awk , this is for you . :)
memang dah tertinggal keretapi dah cite neyh .
tapi tak elok menganak tirikan post2 lama kan ?
so here is it . enjoy !

P/S : complaint adalah DILARANG ! :DD

Pesanan Penaja : Klik Picture untuk Pembesaran Berganda . Harap Maklum .


Okay lagi tinggi dari mama . GREAT ! ngeeee . tgk kasut lahh .

Gemok bajet dy model okay fine ! aku nak gak . haha .

Kami adik-beradik . yeke ? yang ado ! makcu lahhh itu . hehe

Currypuff girl + upin dan ipin . haa best kan ? haha

Model sambilan Teacino :)


Kami wanita emas ! haha !

Bertambahlah populasi orang utan di Malaysia dengan adanya dia . wakaka

Omaigod ! Omaigod ! saya tinggi ! sukasuka ! :)

Bajet hawt ala-ala Shamsul Yusof . piiiiiirahhhh ! :DD

Muka maintain padahal kaki dah nak tercabut pakai heels :))

No comment ! strawberry itu comel !

3 budak gemok ! haha !

Cowboy jalanan , Amirul Mukhriz

My lovely sweethearts ;)

Happy family . psst ! psst ! tgk helmi yang poyo pose mcm tak cukup sifat tuh . haha

Promote promote ! dua singgit . waaahhhh , ada bakat . ngee

Shopping dgn mama memang tak boleh dipisahkan . haha

Waaaahhhh SUPERMAN ! ingat Joe Brooks . weee

okay , neyh saja pict menggedik ! abaikan :)

Sayalah itu ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik: