Babe ! nothing much to say . hanya melahirkan rasa bersyukur yang teramat ke hadrat Ilahi for this wonderful perfect day .
23 MARCH 2011
Terima kasih atas anugerah dari-Mu Ya Allah . hari terindah . hari teristimewa . tarikh aku melihat dunia , tarikh itu juga ditakdirkan aku melihat slip keputusan peperiksaan SPM aku . tiada kata yang mampu aku lafazkan melainkan Alhamdulillah . tiada apa yang membuatku gembira melainkan melihat senyuman bahagia di raut wajah mama dan abah . tiada apa yang membuat hati aku puas selain mengetahui guru-guruku bangga dengan apa yang telah aku capai . benar orang cakap , Allah memberi apa yang kita perlu , bukan apa yang kita mahu . sesungguhnya aku bersyukur dengan kurniaan ini . :)
i once prayed that this result will be my best birthday ever .
and YES , 11A's adalah Hadiah Hari Lahir paling bermakna bagi FITRAHILYANA .
dan tarikh 23 MARCH is a date that will be remembered lifetime !
ILYANA , FINALLY U'VE PROVED THAT YOU REALLY CAN DO IT ! :DD
Terima kasih cikgu-cikgu , sudi mengajar saya , mendidik saya dan sabar melayan kerenah saya .
Terima kasih mama abah , memahami dan menasihati ayong tanpa penat dan jemu .
Terima kasih family , atas sokongan yang tidak bertepi .
Terima kasih kawan-kawan , kerana menjadi sebahagian daripada tulang yang menyokong tubuh ini daripada rebah .
Tahniah kawan-kawan . kita berjaya buktikan kita memang HEBAT . walau berapa pun kita dapat , itu kejayaan terindah buat diri kita because one day in future , we will thank that result for what we became later . Teruskan melangkah menuju ke mercu !
To you ILYANA ,
apa hala tuju seterusnya ?
one word !
you'll go for it ilyana .
IRELAND
P/S : To all yang dah wish HAPPY BIRTHDAY , terima kasih korang . nak sebut satu-satu ramai sangat . but trust me , you all mean the world to me . i love you all guys ~
To Amy dengan Atin , terima kasih for that bear panda yang gebu itu ! ehem2 dgr cerita sampai ke Alamanda cari Panda yea ? thankyou sayangs ! terharu sangaaaaat . i love you !
Saya berjaya ,
Fitrah Ilyana .




8 budak tecik bisik-bisik:
eii, awak tiru saya eh awak?
saya pun nak pergi ireland jugak la awak.
ape ni..
mana boleh macam ni.
*ewwwww- gedix gilewwwwwww.
*again, eww!
congrats fitrah :)
congrats..
congarts..
0_0
congrats ayong!! hope tercapai la impian nk ke ireland tu. by the way, suda pegi british council? kat sane bole tau pasal university ² yg wat medik + penaja².. (or u just surf the internet pon oke kot..). last year, my ex junior ke moscow utk wat medik juge. penaja die Mara. ade org kate, better amek tajaan Mara sbb Mara concern pade pelajar yg duk oversea. tajaan yg derang bagi lebeh dari cukup utk survive di sane.
Timah : alaa kite mmg nak pegy ireland dari lahir lagi . wakaka . takpetakpe jgn sedeysedey . kite pergi berjemaah yea ! tautau ! haha
yuni : thnx darl ! :)
far : again thnx sweetheart ! ♥
makcu : thankyou ! doakan kita berjaya pijak bumi Ireland . itu impian kita dari dulu . british council ? belum lahh . mama abah busy lately . but will do plg lewat next week . a'ah kita senanya pun tnga confused nak amek JPA or MARA . since makcu dah ckp mcm tuh , maybe kite stick to MARA gak lahh kowt . hehe :DD
fit, ccongratz tau, n epy belated beday... sena'a da igt da, tp 23 mac an rsult kuar tu yg lpe sgt uh...sory k..pe pon.. may Allah bless u..
ayong, always doa yg terbaek utk ayong!! harus jadik pakar in pediatrik oke! nati makcu pm ayong la abt JPA n Mara nie. sebab klu open sangat kat cni, mapuh kne gam plak ngn org² JPA nati.hahahahha...
farzana : takpelah . faham smue org pun busy ary tuh . hehe . ana dah wish neyh pun dah cukup terharu dah . ry tuh kat skewl pon tak jumpa ana . tahniah juga yea . sayang ana ! ♥♥♥
makcu : terima kasih makcu ! i will be ! ohhh kite dah isi dah . kita amek MARA lahh . hehe . major suh kite isi MARA . haha kena gam takpe . jgn kena saman sudey . heeee .
Post a Comment