Sunday, June 26, 2011

OF TUTORIAL AND AMALI DI UM


Babe ! ohhh okay tahniah ilyana kerana masih diberi kesempatan oleh Allah untuk terus bernyawa menyambung perjuangan di UM . hah . mengeluh ke anda ? tidaklahh . menyesal ke anda memilih UM ? sama sekali tidak ! kepenatan kah anda ? sikit lahhhh . sabarlahh wahai ilyana sayang . kerana ini baru permulaan . baru minggu pertama anda berteman dengan amali dan kelas tutorial . you'll get used to it along with the flow of time . :))

how's the third week ? so farr so gooooood . masih ada waktu2 terluang . amali chemistry , bi classes belum start lagikkkk . so still enjoying the leisure time . taklahhh leisure sangaaat . tutorial makin hari makin bertambahhh . nota makin hari makin membukittt . study makin hari makin memanggil2 . what's happening this third week ? simply summarized as below :

- tutorial interesting ! got 3 young tutors so far . hahaha 2 charming guys and a gorgeous young lady yang superb gila gaban sebab muda2 lagi dah ada MASTER ! tutors running so fast . tak sedar kejap jea dah habes 1 hour . tak mcm lecture , 1 hour mcm 1 hari . ngeeeee
- monday got no tutorial , lecture start kul 10 . fuhhhhhhh heaven !
- there's one day lecture start afta tutorial , tutorial abes lambat and akhirnya minah tak cukup tinggi neyh duduk belakang sekali dalam dewan kuliah dan hanya nampak kepala those guys yang rambut majoriti mcm badan landak . hahahah . gila tak best !
- amali physics started this week . it was a nightmare ! sumpah ! buat fitrahilyana trauma tahap saket jantung nak naek Makmal Fizik 5 lagi lepas neyh . hahaha . it was pressurable and the most busiest amali ever ! tak sempat toleh kiri kanan (tolehlah gak sebab nak tiru kawan) , tak sempat nak cover ayu , tak sempat nak check handphone ada msg ke tak , semua tak sempat . but still , amali physics ilyana tak siap gak . anta report dengan cover depan tulisan tahap anjing , takde conclusion , graph yang berterabur ,and it was DISASTER . fuhhhhh . don't ever do such that again ilyana !
- late thursday , got chemistry class yang ganti the week before tuh yang batal . guess what the time ? 5pm to 6pm . gila heaven kan ? ohhh please shout YES ! for me it's a YES . kenapa ? sebab the 2nd half 30 minutes , aku tak dengar satu jadah haram pun sebab busy maen iPhone Aniss dengan si sepet tersayang . wahahaha . sorry Prof . ngeeee . tapi saya dah revise balek dah leson petang tuh . heeee
- and that evening juga , this girl menjadi sangat clumsy sampai menjatuhkan spec di kala orang bersesak-sesak nak masuk dku . and the most embarassing thing happen when aku boleh tak nampak anak tangga yang dah sekian ribu kali aku lalu , and i end up salah step and hampir nak peluk one boy . ughhhhh malu nak mampos ! i wish i could just like poooof away from the dku . hahaha . aku taktau sape that guy sebab aku tak brany nak pandang muka dia . so sorrrry ! :)
- i love all those bunyik2 yang selalu kua every last 10 mins of the lecture . bunyi file jatuh lah , bunyi alert phone lahh , bunyi kerusi lahh . haha . maybe it happened naturally , but mcm saje jea nak bagi sign kat lecturer suh habes awal sebab dapat lelap sekejap for 10 mins . weeeeheeeeee .

okay enuff fer now . tutorial banyak lagi tak siap . notes pun ada yang tak settled lagi . got to study for reproduction test this upcoming thursday . gahhh banyaknya keje . petang dah nak balek kolej dahh . aduhhh . so as for the conclusion , one week came to an end , another week already said Hello ! teruskan effort , don't give up and live your life to the fullest ilyana ! goodluck !

nota kaki 1 : AAFZ , i miss uols !
nota kaki 2 : sorry seems to be the hardest word . lupakan saya .
nota kaki 3 : stay classy ilyana . tabahkan hati . he don't deserve you at all . :)

FAH ,
Fitrah Ilyana .

1 budak tecik bisik-bisik:

Iffah Syuqaira said...

best la baca citer kau ni fit~! haha.. tersengih sensorg aku.. haha :D