Sunday, July 10, 2011

BOYFIE BARU SAYEEE

Babe ! saya saja menggedik tahap giga nak bagitahu yang saya telah menaip post sampah ini untuk merasmikan my new boyfie . so abaikan tindakan tak berapa bijak wanita chumel ini . :DD

P/S : perempuan , tutorial ko dah siap ? report kimia dah sempurna ? physics lab dah tgk ? oh-aim-jeee ! i'm afraid the answer is NOOOO ! so , jangan nak jadi orang lupa diri fitrahilyana . ngeeeee


lupa siape saya ?
Fitrah Ilyana .

2 budak tecik bisik-bisik:

Khairussyifa' Humaira said...

syifa' tahu sape!!hehe...
*saiz empat segi yang boleh dilipat dua..hehe.btul x?

ILYANA said...

hahaha pandainyeeeeee !