Monday, July 25, 2011

MUMBLING MUMBLING :)

Babe ! hasrat hati nak type cket2 jea malam neyh . but i don't know if it really happen as i wish . :DD
doakan saya tak overtyping okie dokie ? u know fitrahilyana very well kan ? ngeeee -.-

currently , this girl is having her full 'LEISURE-TIME-MID-SEM-HOLS' laaaa sangat ! best kan ? best kan ? mcm best jerw denga dapat cuti mid sem . seminggu plak tuh . physically , it sounds great . yea , it was holidays as well kan ? but the true fact is , this mid-sem break is actually the study week for every single person of ASASIANS oke ! haaa amek kau ! benam kepala dalam kolam siap-siap ilyana . tak sedar diri lagi tuh tak start-start study lagi . dah masuk monday dah neyh . tak hengat result test physics ko yg mcm sampah ry tuh ? so you better work hard now lady ! don't worry gentlemen , i will open up my book since tomorrow . that's guaranteed ! weeeeeeee . ayat nak poyo jea . buat taktau lagi . hahaha . ini bukan cubaan ye ! ini betol-betol . esok sy start study and will put 200% efforts to finish my beloved tutorial ! pffffttttttt -.-'' i love you deary tutorials .

last few weeks ? it was extremely exhausted and need my extra 110% attention to grab and catch up everything . semua sedia maklum yg minah nama fitrahilyana neyh sangatlahhhh rajin sekali kan ? hahaha . so last-min-work-out itu memang habit dy . lumrah hidup dy lah tuh terkejar-kejar siapkan keje bagai-bagai . pas tuh tak siap , tensyen tak tentu hala . so jangan salahkan sesiapa tahu . dia punya internal problem sendiri , i guess . terlebih adventure . huuuuu . but , i manage to get through all the pains and tears . yeaaaa ! give me a big clap ! yuuuhuuuu . giloo !

last friday , takde muet class ! haa heaven kan ? byk masa freee . weeee . mulalah buat keje gile kan pmpuan neyh . plan dgn sep nak kua afta tutorial math kul 9.30 pegy mid tgk wayang . ceh KONON ! sekali abes tutorial kul 9.30am , sambung plak dengan farewell speech dari sir adam a.k.a demo bio tercinta . ayat taley blah kan ? abaikan abaikan ! ngeeeeee . this young charming man demo bio kami neyh memang boleh pegang title the most eligible bachelor dekat U1 ! wakaka . series dy sangat hensem and charming ! sampai bergaduh2 dengan shahirah , alia , pqa , amal semua sebab semua nak pegy aussie ikowt dieee ! hahaha . termasuklahhh aku kan , si gediks neyh . hakhak . fyi , sir adam neyh nak fly gy aussie sambung phd dy dalam biochem (plant) . gile kan ? genius abes mamat neyh . padanlah dgn muka nerd dy tuhhh . ngeee sorry sir . but after all , dy memang sempoi habes . we will miss you sir adam jalaluddin . :)
okay ilyana , jangan berangan lagik . dy dah engaged yek ! back on earth ! hahahaha okay dokie ! smbung cite balek . heee
lepas borak-borak dgn sir adam + nasehat-nasehat bernas dy tuh (bernas lahh sangat) + gelak tawa riang ria + snap-captcha-photo-session , about 11am . OMG dah lambat lahh plak nak pegy tgk wayang kan . sbb kul 3 ada klas lagi . tapi disebabkan nak gak jadi adventurous , this girl kua gak dlm kul 11.30am dgn sep and farah , tutor-mate . heeeee mengadeeeee dy neyh kan ? memang ponnn . meroyan bena nak letak tapak kaki kat mid uh . mcm tak penah pegy . tampar jea . haha . tapi tak tgk wayang pun . sep bawak pegy makan kedai best . and it was really delicious sep ! time kaceh ! nanti sy bawak makcu sy pegy mkn situ tau ! tau ! macha ngamuk pegy mid tak tunggu dieee . heeee . gy test market jerw tuh . next time , kite pegy together-gether okay ? :) bukan pegy mana pun , rayau-rayau window shopping and mkn jea . ohhh ! jumpe syafiqah hasnan ! hahahaha . keciknyee duniaa . tak sangka giler ! then about pukul 1.30 naek ktm balek UM . kul 2.30 kowt sampai UM , rushing2 siap then pegy kuliahhh . heeee . one secret ! saya tewas waktu algebra ! kepenatan maybe . :DD

wahhh dah panjang kan ? lupa diri diee neyh dah ! hehehe . okay2 cket jerw lagi neyh ! summary2 !
first , roommate saya dah kembali . emira ezuna , jangan brany tinggalkan fitrahilyana lagi tahu ! aku tak rela tinggal sorang-sorang dalam blik . haha :D
second , saya nak bagitahu saya balik kampung tadi . mcm biasa lahhh , kait rambutan , makan durian and tambah satu aktiviti baru . woot ! woot ! ilyana mandi sungai tadiiiii ! suke suke ! hahahaha . thnx cik jep , bawak kami mandi sungai . ngeeeee rindu kampung sangat2 !
third , rindu dendam sy dengan baby haikal dah terbalas tadi . adek love you sayang . mmuah mmuah !
fourth , kolej kediaman raja dr. nazrin shah , saya balik khamis nanti tau ! tunggu saya . heeeeeee . mcm bagus jea nak balek ary khamis die neyh . skaly ary ahad baru jenguk muka . kan ilyana kan ? kenal sangat dahh awak tuhhh . :)
fifth , ilyana nak bagitahu dia sayang semua orang yang ada around dia . so , i love you guys ! ♥♥♥
sixth , dia sibuk sayang orang , dia lupa bahawa dia tak start study langsung . omaigod , i guess i got to go by now . soooo , bye peeps ! love ya . mmuah ! mmuah !

Bila  rindu ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: