Babe ! omaigod nape malam neyh sayu sgt rasanya . stars seemed to be so shy to show the beauty of themselves . i guess they understand the inner feelings inside myself . aduhhhh . payahnya berdepan dgn perpisahan . memanglahh betul setiap pertemuan pasti berakhir dengan perpisahan . but ntah kenapa aku rasa aku tak bersedia lagi untuk itu . i never expected yang pertemuan kita akan berakhir secepat ini . aku sangat terasa kehilangan kau , sayang . emira ezuna , roommate pertama aku selepas makcu . sungguh aku sedih babe . ko dah janji nak tunggu aku balik dulu . aku tak sempat nak peluk ko , nak ckp take care kat ko , nak mintak maaf kat ko , nak suh ko blaja baek2 , smue aku tak sempat babe . aku terkilan sgt-sgt . tadi masa aku balek pun ko tidow . aku tahu aku tak berhak paksa ko untuk stay . sbb ko pergi to grab your bright future . aku faham tuh . tapi at least bagi aku peluang jupe ko for the last time boleh kan ? i can't imagine bila aku balik ahad nanti , katil ko dah kosong , meja ko dah takde buku bersepah2 , gambar2 ko dah takde . Ya Allah sedeyhnya aku . kite tak sempat pun nak snap pict berdua dalam bilik kan ? tuh request ko ary tuh . aku ingat lagi . babe , lepas neyh sape nak teman aku stay buat tutorial sampai 3,4 pagi ? sape nak buat keje gila skype dgn aku mlm2 ? sape nak ajar aku kalau aku tak faham ? sape nak buat kepoh dgn aku malam2 ? yg penting , sape nak kejutkan aku bgn pagi ? jam loceng pink telinga besar dah takde dahh lepas neyh . sape nak dengar semua masalah hati dan perasaan aku ? sape nak join aku ngutuk and gelakkan org tyme kuliah ? babe , 2 months sharing bilik dgn ko was a great moments . aku takkan penah lupa yg aku ada a wonderful best friend mcm ko . do take care there . jangan lupakan aku , jangan lupakan persahabatan kita . lepas neyh aku kena lahh pergi toilet awal2 sbb takde sape nak teman aku gy toilet kul 3 setengah pagi lagi dahh . ko idup baek2 kat sana okay . seremban jea kan ? nanti ada rezeki aku dtg jupe ko kat sana okie ? i'm gonna miss you so much dear . sesungguhnya kehilangan ini sangat menyakitkan . Ya Allah , salurkan kekuatan-Mu untukku . tears , please be nice . mira , aku dah start rindu ko sayangggg ! :'(
Saturday, July 16, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


1 budak tecik bisik-bisik:
yang patah tumbuh yang hilang berganti.....juz be strong 4 now moment k...
Post a Comment