Babe ! lama giler kan tak update ? just a simple entry here . memberikan khabar bahawa saya masih bernyawa dan bernafas di muka bumi allah ini . :)
Di manakah gerangan fitrahilyana sekarang ? masih di Universiti Malaya . trying to live her life to the fullest . still trying to fit in the campus life . the-hidup-sendiri life of course . basuh baju sendiri , makan sendiri , tidur sendirian tanpa makcu di sisi , iron baju sendiri . semuanya sendiri . maklumlah diri ini tidak pernah hidup sendiri selama ini . so masih terkial-kial dengan new environment . haha :DD
Dia masih cuba menyesuaikan diri dengan keadaan dan suasana yang baru . kawan-kawan baru , walaupun hampir sepanjang masa berkepit dengan ayuni dan sepet . huhu poyo betul dia neyh kan ? sekali-sekala takpelah . hee :) study life yang baru . tak boleh nak rilek-rilek lagi . tutorial mencurah-curah macam hujan . study atmosphere yang baru . hayat 1 got 446 students ! tolonglah percaya haa . sekali kuliah 400++ dalam Dewan Kuliah Utama . semput nyawa kowt . hah naseb lah ilyana dah ko pendek , duk belakang tenggelam sudah . haha .
Homesick ? taklah sangat ! berlagaknya kau ? eh bukan ! dah tiap-tiap minggu balek , so tak sempat nak homesick . weee jangan jeles korang ! hahaha . fitrahilyana memang rajin bab balik rumah neyh . hehe
Minggu Haluansiswa ? pergh superb gile ! hectic + packed + pressure nak gila ! trust me . UM punya orientation week yang paling stressful , yet yang paling best gak . so to junior nanti , chewah ! janganlah kutuk PP korang kalau diorang pressure2 kan korang , or tengking2 korang because actually dorang 360 degree berbeza dari yang korang nampak tuh . trust me :)
first week ? leisure time ! kuliah 2 , 3 jam jea sehari . gila heaven lahhh . kuliah start kul 11 sampai 1 jea kdg2 . lepas tuh free . fuiyoo , kalau sampai abes sem cney kan best ? malangnya , minggu neyh is the first and the last minggu bersenang-lenang kat um . :(
2nd week ? still not end yet . tapi tak se-heaven minggu lepas . tutorial melambak-lambak . nak catch up notes , study semua . pergh gila lahhh . tapi still under control . don't worry . ilyana kan kuat . :))
i'm lucky to have cooolio friends around . sepet , ayuni , myra , shida , aniss , zul smue lahh . fuhhhh best doee ! weeee
3rd week ? taktau what's gonna happen in future . but it getting much busier i'm sure . minggu depan dah start tutorial and amali . so i guess aku akan bertambah jarang lah dok menyibuk blogging lagi kan ? doakan aku di sini guys ! rindu smue orang kat rumah ! fuhhhh , papehal aku hapdate lagi mengikut kadar ketidak-sibukan aku yeh . teeheee . till then , daaaa guys ~~
Dari kolej 12 ,
Fitrah Ilyana .


2 budak tecik bisik-bisik:
gud luck sayang.. take care yea!!! lots of lurve. be strong!! :))
thank you makcu ! still trying to fit in ! :)
nak tgk fitrahilyana menjalani kehidupan di UM ? bukak link neyh
http://dannyloved.blogspot.com/2011/06/dari-kolej-12.html
lots of love ,
your only ILYANA . :)
Post a Comment