Thursday, May 26, 2011

ASASIAN-TO-BE :)

Buku sahabat baik saya mulai sekarang :)

Babe ! pergh sumpah rindu kat kau belog . seminggu tak hapdate kan ? ye fitrah ilyana malas . tahu tuh . kenapakah ? she's been so hectic this week . tak payah cakap lahh . shopping , shopping and shopping ! hahahaha sampahnya ayat ko . yelah tuh main thing to do this week . pembaziran melanda . mentang-mentang ko dilayan mcm tuan puteri anak raja . semua nak semua dapat . soo , lupa diri plak ko kejap . huhu . sumo bondo nak diboli dek pompuan neyh . excited nak masuk UM nye pasal . shopping bagai nak rak tapi JPJ dah failed twice . haaa ye ! percayalah . memang fitrahilyana dah failed JPJ dua kali dalam dua minggu berturut-turut . bukit Cott memang tak sayangkan saya . merajuk lahh . cuti sem aku jumpa kau lagi bukit Cott , aku tahu akan kurus cket , so please behave and treat me well . or else ko tak wujud lagi dah kat situ . hahahaha gengster nya kau minah senget ? yelah frust doe kandas 2 kali dekat bukit . gian dah aku nak masuk parking . hahaha .

So ilyana , dah prepare nak jadi student kembali ? fizikal sudah kowt . in fact , kaki aku belum recovered sepenuhnya . takpe , saya kuat ! haha poyo ! half things done , half things undone . fuhhh it was tiring . nak bukak akaun bank , buat medical check-up , buat spec , fill in all the forms blah blah blah . belum bab nak packing lagi . beg besar bagak nak mampus . gemok pun muat masuk dalam tuh . tapi isi half barang dah penuh . what the fish ? hahaha . pmpuan neyh kalau boleh semua benda dia nak bawak pergi sana . mcm dah taknak balik dibuatnya . huhu . kesimpulannya , saya tak packing pape lagi . dah titik . banyak bunyi ko kemaskan untuk aku boleh ? haha

Mentally ? half ready ! separuh hati cam excited gler gaban nak pergi . jumpa kawan-kawan baru , live a new life , duduk hostel , suasana baru semua . mcm best syok giler ! tengok pict kawan-kawan yang dah dulu masuk , lagilah hati aku meronta-ronta nak masuk uni . facebook pun mcm dah sunyi jek dahhh . tapi separuh lagi cam tak rela nak berpisah dengan mama yang tak pernah jemu dengar cite aku , abah yang paling sabar layan kerenah anak manja dia neyh , roommate kesayangan aku si makcu yang memang the best roommate ever , gemok dan shemot yang suka buli aku , suka gaduh dengan aku . aku akan rindu semua kenangan tuh . aku tak tipu . pergh emo lahhh plak bila pkir semua tuh . dahdah ilyana . bulatkan tekad ko demi satu matlamat yang jitu . cheewaaaaaaah ! :DD

GOODLUCK MY DEAR ILYANA ! :)

Senyumlah ,
Fitrah Ilyana .

3 budak tecik bisik-bisik:

TiM said...

ciss. tinggal aku sorang2 je online lepas ni. aku 28 jun.. laambatnyaaaaa... seksa batin aku menunggu..

Effa Akmal said...

gudluck in ur neu life deary ilyana!!!! :)

Iffah Syuqaira said...

yunk, aku tggu kau nnti! jgn buat2 x kenal sudahla.. hahaha