Babe ! tuday minah neyh excited gile ! eh silap . dh ary rabu lahh . haa semalam lah tuh . ngee . kenapa ? haa ce cite ce cite . haha sebab dia dah berjaya melunaskan rindu dendamnya dengan 2 orang kawan baek dia ! siapakah ? siapakah ? Siti Na'eimah Osman and Nurafieqah Amiera Amir ! woot ! woot ! bangga tak aku sebut full name korang ? huahua . it was so exciting to ride a car with this stunning-new-driver , Fqa and this beautiful-mischievous-lady named Naeimah . hahaha . dah lama tak jumpa . masa pergi Mines dulu jumpa sekejap jea Fqa , tak dapat gosip mak datin lelama . then tadi , dapat peluang keluar bertiga , haa tak hengat dunia masing-masing ! duduk makan kat Johnny's sambil borak-borak mcm dalam restoran tuh ada kami jea . memang pun . sebab orang laen duk makan setengah jam , 45 mins dah sudah . kitorang duduk makan 1 jam setengah . haa boleh ? tak sedar diri sungguh . :DD maklumlah , byk benda nak digosipkan . tapi kami tak ngumpat ! betul ! :))
Then pergi solat , pergi shopping sama-sama ! waa shopping ! suka nak mampus ! excited gler masuk kedai baju try baju sini sana . tapi then letak balik . huhu . masuk plak kedai make-up , cuba semua jenis make-up yang ada dlm tuh . thnx Naeimah jadi model make-up artist nama fitrahilyana neyh ! makeup artist ke ? tuka profesion dah pmpuan ? haha taklah . saya masih nak jadi doktor . jgn risau ilyana . cita-cita kau masih jitu . ngee . lepas tuh lepas tuh ? aish , kalau dah kua , tak sah kalau tak tgk wayang kan ? soo pergilah tgk wayang afta tuh . cite Water for Elephant . fitrahilyana lahh meroyan buat muka comell ajak dorg tgk cite neyh sebab nak tgk Robert Pattinson yang ensem tuh ! haha ye tau ilyana gatal . dah diam ! huhu . kami bertiga yang first-first sekali masuk panggung . pergh ! rasa cm panggung tuh kami punya . gila kuasa kan ? alaa sekali-sekala . tapi sadly , tak abes pun tgk cite neyh sebab lambat sgt habisnya . byk urusan nak diselesaikan so , kami beredar awal . sampai sempat sindir-sindir 2 kapel kat blakang skaly tgh sukasuka . ayo abg akak , kami pun dapat dosa sama sebab duduk satu panggung dgn korang lahh . malu dekat cina depan tuh yang duduk pun ada space . okay saya tahu saya bukan ustazah , tak layak ckp lebih-lebih . tapi ini juga ingatan untuk saya dan kita bersama .
We end up our days out going back home at 5.30pm . dengan membawa ole-ole Big Apple sorang sekotak untuk penghuni rumah yang bertangga . ape motif ko mek ? hahaha . kami tak lupa diri . kami masih ingat keluarga di rumah . huahua . bajet ! this days filled with valuable moments , laughter and happiness . tapi sayang tak snap satu pict pun . terlampau excited sampai terlupa daratan kejap . hee thankyou so much guys for everything . will never ever forget our memories . good luck Fqa , Naeimah . baek-baek tinggal di Puncak Alam Fqa , elok-elok di Pilah ye Naeimah . i love you all ! ♥♥♥
Ps : tadi jumpa Hawa , Bid and Ikhwan . nampak Sepet juga tapi dia tak perasan kami . sedih .
PPs : Amy ! Fatin ! bila kite nak kua plak ? rindu neyh ! :)
GREAT ,
Fitrah Ilyana .



0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment