Babe ! ye aku tahu entry tajuk neyh dah lapuk , dah berkulat , dah basi smue dah laa . tapi kan ? tapi kan ? tetap nak cite juga . haha . bukan nak cite , takde cite pape pun . just nak gtw aje . akhirnya , ada juga universiti yang mahu menerima insan bernama fitrahilyana ini . :)
Pusat Asasi Sains Universiti Malaya - Asasi Sains Hayat
my place to be . setahun tuh nok . ingat-ingat cket . setahun tak lama . nak capai pointer 4.00 tuh bukan macam baca ABC 123 . it will not be an easy route ilyana . struggle , be strong , stay classy and study smart . if you have a will , you'll have a way . confident confident ! SAYA HEBAT ! (bukan promote diri , promote susu baby) komisyen untuk saya ye ! dah market produk awak di belog berhabuk saya neyh . wakaka . dah tukar topik ! haha nothing to say , goodluck to semua kawan-kawan . walau di mana pun kita berada , walau di mana pun kita ditakdirkan , bukan tempat jadi ukuran . usaha kita untuk terus berada di atas yang mustahak . bring SHAMS to the TOP ! chaiyok ! chaiyok ! jangan sedih , jangan bimbang . Allah plans the best untuk kita . :) Tahniah to korang-korang yang dapat fly . To Fatin , Syifa' , Insyirah , Zulfaa , dah jadi minah arab jangan lupa kami di sini . teehee . okay akhir kata , kita semua pemenang , tiada pengalah ! huahua . :DD Selamat mengisi borang dan membuat persiapan ke alam baru . :)
Ps : To adek-adek junior , selamat menjawab exam tomorrow :)
PPs : MARA , please treat me well . andai Ireland tempat untukku , arahkan aku ke jalan itu Ya Allah . :)
Reality ,
Fitrah Ilyana .



1 budak tecik bisik-bisik:
tahniah dpat PASUM..
semoga sukses^^
Post a Comment