Thursday, August 4, 2011

FEAR OF FAILING :0

Babe ! CALCULUS entah mcm hapeee ntah lahh .
lebur abes dah smueee .
kalau physics takpe gak . neyh CALCULUS ilyana , CALCULUS !
compulsory subject , masuk dalam pointer tau tak .
haihhh , blaja bagai nak rak , tapi bile jawab terkial-kial .
bagus sangat lahh tuh , ntah hape yang dia blaja pun taktau .
i'm praying , bagi lahh aku lulus Ya Allah . Amiiin !


forget about that gila CALCULUS ,
nak cite pasal neyh . :DD
i found it soooooo kelakar . haha .
tadi , masa Dr. Kamariah called some students' name yang letak kad matrik merata , komfem lahh semua org pun eager nak tgk sape budak2 tuh kan ? tapi tak sorang pun yang bgn even nama yang kena panggil dekat 5,6 orang . alaa , komfem lahh malu nak bangun mengaku diri masa tuhh . depan 1000++ tuh babe . jatuh lahh ego lelaki dy kan . a'ah semua lelaki yang kena pnggil tuhh . heeeeee . tak kesahh lahh pasal tuh . tapi yang sengal nye , budak2 neyh gemar doe buat bunyi kerusi . alaa , cane nak terang eh . cm ko nak bgn konon-konon kau tuan empunya badan yang kena panggil padahal tak punnn . ntah ape motif dorg seronok benar buat cm tuh pun taktau . tapi aku rasa berpuluh kali dah aku paling kat arah bunyi-bunyi kerusi tuh sbb aku nak tgk sape yang tak syg benar kad matrik dy . hahaha . bukan sorang jea yang buat , ramai gilee yang buat . it was funny okay . heeeee :D


ohhh i got another one . this one was soo interesting , i guess . :)
masa mula-mula masuk exam CALCULUS yang mengeciwakan tadi tuhh , En Ismail ada pesan : "semua pencil box dan penutup kalkulator mesti diletakkan di atas lantai" then guess what ? semua orang did soo ! the moment everybody putting down the calculator's cover and the pencil case , the sounds of that yang terhasil , was soooooooooo cooool ! hahaha . suka aku dengar bunyi bising tuhhh . taktau nape . heeee


ehhh enuff membebel ilyana . you got 1 more day to go ! tak sabar rasanya nak habeskan satu hari neyh and celebrate kebebasan yang tak berapa nak mutlak ini dengan balik Seremban , buka puasa , makan puas2 ! weeeeeeeeee ! excited ! excited ! till then , daaaaa babe ! mmuah ! mmuah !


P/S : hidup baek-baek . jaga diri :)

Fears ,
Fitrah Ilyana .

2 budak tecik bisik-bisik:

Effa Akmal said...

hoh.. cuti mid sem kew??? lame kew?? btw, enjoy reading you did 'very well' in calculus. senanye, tulah subjek plg makcu hate mase stadi dlu. haha. hancur lebur abes result calculus tu.hahaha..

ILYANA said...

taklahh makcu . cuti mid sem minggu lepas . err , study week actually . tapi tak study pun . haaa padan lahh muka kan . hakhak . haa tau takpe ! CALCULUS sangatlahh tidak menyeronokkan ! :(