Babe ! currently typo2 on the comfort bed afta having sahur dengan fammies ! what ? tak faham ? dia neyh memang perosak bahasa bangsa . taktau ke ? ^^ fammies itu families lahhhh . heeee . so , i'm officially at HOME now ! yes , i do . hajat hati nak menaikkan post last midnight , sambil feeling-feeling dalam bilik sorang2 . tapi sayang tak kesampaian disebabkan kengantukan yang melampau . effect tdow 2,3 jam 3,4 pagi masa exam week . yela study babe study . neyh lahh padahnya kan , sape suruh taknak study awal-awal . sooo , tak payah nak merungut kata penat ke hape . sape suh ko pilih options untuk study last mins kan ilyana . then , pandai-pandailah tanggung . =..=
Now kan , now kan , sayeee nak bagitau neyh , dengarlah dengarlah ! (gediknya kau pmpuan !) exam mid sem sayeee dah melabuhkan tirai petang semalam ! dengan berakhirnya paper FMAX0112-BASIC PHYSICS 2 and FKAX0111-BASIC CHEMISTRY 1 semalam , maka saya mengumumkan ilyana bebas untuk 1 hari . -.-''
yelah satu hari jea lahh . abes tutorial aku sape nak buatkan ? ilyana kann rajin . dah 3 minggu dapat tutorial tapi satu jadah haram pun tak sentuh . haa bangga lah tuh , bangga lah tuh ? ^,^ the total perfomance ? it was so-so jea . ntahlahhh , maybe sbb lack of study . eheeee (salah sendiri) . cne nak dapat 4.00 flat kalau asek maen-maen jea ilyana . aduhhh stop playing and wandering around boleh kan ? now , tengah neves tggu result plak lahh . mcm2 version dah aku dgr regarding when the results will be announced . a week , a month bla , bla , bla . i don't care at all . errrr , actually i care the most . haha . kalau boleh , kua lahhh lepas raya yeh PASUM management . pleaseeee ? sbb saya nak menikmati the leisure time of my cuti raya semaksima mungkin . huhu mengadee lahh tuh . okay shut up . (OMG report lab kimia tak bawak balik ==")
Waaaaa , nikmatnya berada di rumah . cuddling with the Pooh BB (bukan Blackberry , harap maklum) on the most comfy bed ever . pemalasnya kau , balik rumah ingat katil jea . ngeeee . actually the most precious moment being at home is the chance to buka puasa , solat terawikh , and sahur with the family . for me , kalau rumah dah dekat , memang rugi gilee lahhh kalau hujung minggu pun nak duduk kurung diri dekat UM . haha . yela , 5 ary kite semua struggling dengan exam , books , notes bagai , ape salahnya hujung minggu balik spend time dengan family . sebab kalau aku stay UM pun , bukan aku boleh siapkan semua tutorial . between pressure buka sorang-sorang dekat UM tapi tak siap keje dengan balik rumah , enjoy having time dengan family and yet tak siap keje gak , mana lagi untung ? mestilahh balek kan ? heeee . so sbb tuh lah pmpuan neyh tak muak-muak balik Seremban tiap2 kali weekends . that's the only time untuk aku bersama family . appreciate , appreciate ! ^^,
Dah habes membebel dah ilyana ? bising nye kau suh aku berhenti neyh kenapa ? haha yela dah lah ha . ohhh ! lagu neyh , lagu neyh ! Sorry seems to be the hardest word - Blue ft Elton John . sukasuka ! "What i got to do to make you love me , what i got to do to be cared , ......" ape yang perlu aku buat ? do nothing . sebab if he really loves you , he will surely make an effort without us telling them to do soo . simple kan ? okay stop it ilyana . enuff . see ya again , dearies ! till then , byebye ! mmuah ! mmuah !
P/S : awak , bazar Stadium Paroi jum ? eheeeee :DD
Saturday, August 6, 2011
PRECIOUS MOMENTS
Tiada penghujung ,
Fitrah Ilyana .
annoying mumble ILYANA at 6:05 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment