Babe . aku diuji lagi . ahhh tabahlahh ilyana . aku tahu kau kuat kan sayang ? ujian ini tak sehebat mana berbanding ujian orang laen . Allah tak akan bagi ujian di luar kemampuan hamba-Nya kan ? remember that dear . kesakitan membuatkan kita lebih dekat dengan Allah . Ya Allah , sesungguhnya aku hamba-Mu yang leka dan lalai . ampunkan aku Ya Allah . Ya Tuhanku , tabahkan hatiku . temukanku dengan ketenangan . jiwa ini bergejolak hebat .
P/S : saya asyik tersenyum bila fikir saya dah ada awak dalam hidup saya . :)
Kekuatan ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment