Monday, November 21, 2011

I'M BACK FELLA !

Babe ! ya allah sumpah aku rindu dekat blog yang dah terbiar lama neyh . bukan aku taknak update ye sayang . tapi final aku yang tunggang terbalik , keadaan rumah yang tiada akses tenet masa cuti sem menyebabkan aku terpaksa berbuat demikian . ahaa sian dia kan ? so sorry dear blog . janji afta this will try to update manyak-manyak . ngeeeeee . now , ilyana dah masuk sem baru . a new start . and i guess tuday is a good start afta all . hope the good onbe will remain to the end of this semester . go baby go ! heeee . what imma doin' currently ? blogging . baru lepas makan mixed cowboy dengan roommate tercinta , Emira Ezuna , so tersandar kekenyangan . sumpah rindu dengan rutin makan saya di kolej setelah 2 weeks membesarkan badan di umah . now im no longer slim . im chubby already . kebaya dah agak ketat . OMG ! haha okay whats more ? kepenatan setelah pulang dari penang tepat 12am mlm tadi . ye , abes MUET yang mcm hape ary sabtu ary tuh , mama abah kidnap saya dari kolej dan angkut saya ke penang for a night hols . sungguh tak best kan ? tapi saya tetap bersyukur . haha poyo ! then kat sana , rayau-rayau Bukit Bendera . ohhh happynya idup ilyana . mcm takde masalah padahal esoknya dah start sem baru kan ? bagus ilyana . lupa kan diri anda slaloo . the scenery there was amazing . tapii sayang tak dpt jalan puas2 sebab dah lambat nak pegy kenduri . ohhh sayang , jumm pergi sana nanti ? hehe mengade . mcm lahh org nak bawak ko pmpuan . how's MUET ? errrrrr , speechless . tuh jea . nak kata susah , tak sangat . tapi nak kata senang , ko ingat ko minah saleh nak berlagak ilyana ? haha so kesimpulannya byase2 jea . nak band 5 pls ? ohhh gila kau pmpuan . haha . but ary tuh i'm struggling cket to start my writing becuz dah 2 weeks tak pegang pen langsyng kan ? study pun tak . masuk exam buta-buta , then mcm lost cket at first . my writing dah adik-beradik dengan cacing kerawit . bergulung-gulung . tapi lama-lama it was better . haha i'm improved what ! ngeeee . now having my first week in sem 2 . still leisure time . takde tutorial , no lab as well . but penuhh dengan taklimat . kejadahnyaa lahh taklimat bagai . aku nekad taknak pegy taklimat dahh pas neyh . bukan ada function sgt punn . cukuplahh tadi sekali aku pegy . BOSAN ! titik . haha ilyana memang degil . dah diam ! okaylahh so long kann ? got to take my bath now . balek lecture smpy skunk tak mandi-mandi . ngeee . daa peeps . muahh !

P/S : saya nak merajuk dengan awak lama-lama  :(

Glad ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: