Monday, April 16, 2012

HAPPY TIME :)

Babe , last post cerita pasal exam kann ? now cerita pasal aktiviti lepas exam . second last paper is statistics and last paper is english . so basically , for this ilyana , her last paper is statistics . why ? becuz english is just objective question . that's heaven right ? yes it is ! hahaha . so this ilyana decide taknak study English langsung . and percayalah , she did it . huhu . that's why abes jea paper Statistics that Thursday , pmpuan nehh dah meroyan ckp dia dahh freee dekat fb . padahal belum punn senanyaaa . dasar tak sedar diri . *dush!


Then , petang tuhhh bermalas-malasan lahh dalam bilik . ngeeee . Roommate tercinta decide nak download Gossip Girl satu series terus . bergiga-giga memori dia . hahaha . she's so determined i tell you . that is why i love her . then , aku punn meneruskan misi nak habeskan Bicara Hati yang dah tertangguh sejak 3 ke 4 minggu yang lalu . heeee . memang kami lupa diri yang esok still ada paper lagikk kann ? ish ish ish . then , Putri datang ajak kami keluar . Putri baby , sorry sangat2 . bukan aku taknak kuar dengan kau . tapi memang prinsip aku takkan keluar berjimba sebelum paper habes . aku malas sebab nanti hati aku takkan senang . so sorry baby ! nanti aku turun BK kita jimba dekat Rasta lagi okie ? huuuuuuu love yaa ! 


And then , habes Bicara Hati , rayau-rayau tenet yang tak brape nak laju . sebab semua orang dah rasa bebas , terkinja-kinja nak online jugaa ! bukak DramaCrazy and terlekat plak dekat muvie Personal Taste ! tengok episod tuhh sampai mandi dekat pukul 8 kau ! haaa amek . penangan cite Korea punyaaa pasal . lupa diri gila bangang . Mira masih meneruskan misi yang saban kali tergendala disebabkan line wi-fi yang seumpama siput . tapi , dia tetap sabar dan terus menabahkan diri menghadapi rintangan . ececeh ayat kau nak makan kasut pmpuan .


Malam tuhhh pulak ? haaaa malam tuhhh kami terlebih makan vitamin R . apakahh ? vitamin Rajin . uhuuuuu . jangan nak membongak ilyana . sebenarnya malam tuhh plug kat bilik kami semuanyaa tak function . i dont know why it happened to be like that actually . tapi kemungkinan besar disebabkan oleh dia kepenatan yang teramat setelah kami menggunakannya tanpa had dari pukul doblas tengah hari sampai ke 8 malam tanpa henti . dia punn dah pandai mintak nyawa . dikhuatiri plug2 itu mogok dan memberontak malam itu . hahaha . so , laptop tak boleh pasang , radio tak boleh bukak , phone punn tak boleh charge . (nasib baek phone dah charge petang tuhh lagik)


Then , apa kami buat demi mengisi malam kami yang kebosanan ? (bukan reti nak blaja . haha) kami pasang mp3 phone sekuat hati dan mulakann misi mem-packing barang disebabkan masa untuk pulang semakin suntuk . huuuuu . so , masa tuhh , sebarang text dan panggilan telefon yang masuk tak akan dilayan . kami tengah rajin , mana boleh kacau . hahaha . perihal mengemas barang , sumpah penat gila ! nampak mcm sikit jea barang . padahal mengemut-ngemut barang2 aku . memerlukan kesabaran yang tinggi i tell you . mujur aku mampu menahan iman untuk tak membiarkan barang aku bersepah dan terlentang membuta . hahahaha .


Malam tuhh , aku tak mampu nak habeskan kemas semuanyaaa . idung tuan puteri nehh yang sememangnya alahan terhadap habuk dan bendasing , terus bersin tak berhenti . soo , aku begitu irritating dengan keadaan idung yang banjir , terus berhenti separuh jalan dengan berkata dalam hati : takpe , esok masih ada . sambung nanti aje . huuuuu . at that time , mira dah habes kemas . i tell you kan yang cik kak saya nehh memang rajin . ngeeeee . and after tuhh , dia start bukak buku BI . OMG aku ternganga sekejap . tapi tahu ape respons dia ? nehhh mak aku yang suruh . hahahaha dengan buat muka comel dia tayang gigi atas katil , memang dia comell . heeeee . tambah satu point to sesape yang berangan nak tackle rumet terchenta aku , Emira Ezuna , dia anak yang taat . heeeee . sorry guys , she is TAKEN ! sebarang permohonan tidak akan dilayan . :D


Malam tuhhh , aku tdow awal sebab keadaan hidung yang tidak mengizinkan aku untuk bertahan lebih lama . plus kepenatan badan yang bekerja keras tanpa henti . (ayat poyo mintak kesian) KONON ! hahahaha . pukul 2 aku lelap , tanpa menyentuh buku BI langsung , tanpa memikirkan paper esok yang masih bersisa . hahahaha . good job ilyana . pagi esok , lagi 20 min nak masuk dewan exam baru terkial-kial selak buku BI refresh ape yang patut . this ilyana memang crazy . jangan terkejut kalau dapat result nanti BI kau keluar U which mean UNSATISFACTORY perempuan . padan muka kau nanti . sungguh berani tindakan kau . hakhak . till the next post , nak cerita pasal keluar berjimba dengan roommate tercinta . night peeps ! love ya ! :D



Potato-to-be,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: