Babe . just a short and random post . gian nak blog senanya . tapi pemalas . so , tunyte 6 things yang terlintas kat kepala immediately akan tercatat dlm post nehhh . simple kann konsep begini ? padat , ringkat , tepat , telus dan jujur . :)
**1 I'm worried of my family condition right now . its getting worse time by time . Ya Allah , kuatkan aku menghadapi segala ujian dari-Mu . akan aku hadapi segalanya dengan penuh tabah beserta senyuman yang tak akan putus .
**2 Kelakarnyaa bila nampak orang yang aku tak berapa nak kenal hentam-hentam aku . sindir-sindir kau tuhh tak termakan dek aku lahh wahai penyindir yang cantek . memang aku perasan lahh kann sebab kau obvious gila bangang dedicated benda tuhh dekat aku . but , ketahuilah olehmu bahawa kau tak pernah jumpa aku punn . ko takk kenal aku punn . aku lagi lahh tak kenal kau . kau yang cari aku dulu , add aku dulu segala kann ? setakat kau dengar cerita dari sebelah pihak kau dah mengata aku macam-macam , then aku tahulahh kau perempuan jenis apa . hmmm ? so , thanks for all the compliment . i'll take it as a sincere advice from a FRIEND to her FRIEND . aku tak marah punn . in fact , terima kasih banyak-banyak sebab kau bukan menjatuhkan aku . tapi kau menguatkan aku . alhamdulillah , dapat aku sedekah pahala :)
**3 this one is for kak ana and aunty lah ! kak ana , lamaa gilaa tak bukak blog kak ana . and actually this one nak cakap happy belated birthday to kak ana and aunty lah ! HAPPY BIRTHDAY ! much ♥♥♥ mmuahhh ! kak ana , kita jeles tgk cinema depan rumah kak ana tuhhhh . grrrrrr ! hahaha .
**4 Jahatnyaa aku . nampak sangat dah lama aku mengabaikan kawan-kawan aku sampai aku lupa Amy tinggal kat Taman nama apa . sampai aku lupa adik-beradik Fatin ada berapa orang . sampai aku lupa birthday korang bila . Fatin may kann ? amy August kann ? khilafnyaaaa aku . korang , im so sorry for neglecting you guys . bukan tuhh niat aku . sebab terlalu sibuk , aku lupa semua life aku . sumpah im crying right now . bila memikirkan betapa teruknya aku sebagai kawan . maafkan aku . :'(
**5 To Amira Norizan , aku rindu kau wehhh . rindu sangat-sangat . setahun aku terperuk kat UM , setahun gak lahh aku tak jumpa kau langsung . memang aku rasa kau jauh sangat . tapi maybe tuhh salah aku ego sangat nak tunggu kau text and call aku dulu . padahal no rule in our friendship kann ? aku tahu kau kecik hati dengan aku . maybe kau rasa aku tak ambik berat pasal kau , pasal fatin . actually i do . every time before aku tdow , aku selalu berharap yang aku akan jumpa korang . walaupun hanya dlm mimpi . cukuplahh buat aku lepas rindu . cepatlahh habes final amy , aku nak cari kau balik dekat rumah and ganggu malam-malam kau . banyak benda aku nak cerita . i love you Pingu .
**6 To Fatin Murtadza , kau selalu ambik berat pasal aku . saban hari , nama aku menghiasi blog kau . jujur cakap , aku suka sangat . itu tandanya dlm hati kau masih ada aku , masih ada Amy . kau selalu like status fb aku . kau selalu chat dengan aku bila kau ada masa . aku jea yang kadang-kadang terleka . tapi aku tahu , walaupun apa yang kau buat tuh bagi org laen mcm simple , tapi bagi aku , itu tanda sokongan dari kau untuk aku kannn ? aku ingat lagi , antara kita bertiga , aku yang paling manja . aku gak yang paling jahat . bila ada org laen yang duduk rapat dengan korang , aku mesti merajuk , buat muka , and taknak ckp dengan korang . sama gak bila korang simpan rahsia dari aku . bukan aku cemburu sayang . aku cuma takott akan kehilangan korang . itu aje . and now , satu jea aku mintakk , terus kuat and stay as much as you can . tak lama lagi kita akan bersatu semula . aku nantikan saat itu dengan penuh sabar .
Bad friend ,
Fitrah Ilyana


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment