Friday, March 15, 2013

BORN TO BEAT

Babe ! well i'm writing this post dengan keadaan yang begitu sampah sekali . dengan tak mandinya , dengan baju tidurnya , and why ? i just woke up . at 11am precisely . no no no . im currently at home . todayy i only have lect csu intubation , so decided not to go . and here i am . at HOME . byebye intubation . pelvic and speculum exam punn tak lepas lagikk dah nak masuk lect intubation . :/ great ilyana . next time waktu practical , kau menganga taktahu pape nasib kau lahh yee .

hmm this week agak leisure . conass 2.1 last monday . morning at 8am . so , last Monday after conass mengular habes . mlm struggle to finish SDL abdomen yg terkubur konon sbb nak study conass . haram kott study . online jea lebih . then , selasa , the whole day was burnt . pergi keluar berjimba dengan le rumate Nurul Diyana dekat Mid . pergi beli hadiah birthday Hanis dgn Hanna . pergi tgk wayang . pergi shopping ! okayyy that's so exciting ! then reached UM back at 6.30pm . straight headed to Law Faculty sebab Hanis ada Lawmed Debate petang tuhhh . haruslah pergi support rumate terchenta ! our rumate is a debater ! big WOW noww please . yeah , she's a real debater . memang kalau bergaduh dlm bilik tuhh punn , dia mana penah nak kalah . :3

rabu is another full dayy . PBL , SDL in a row . le sigh -.-" balik petang tuhh terus terbungkang atas katil . penat sgt . together with diyana yg sememangnya mencutikan diri nya rabu itu . XP mlm rabu , spent the whole night berjimba tanpa ada kesedaran langsung untuk menyentuh buku . went dinner at junction with diyana and hanna . watching muvieS with le rumate . 17 again and bait . nampak takk kontra nyaa between those 2 muvies ? siap lights off siap ada popcorn keropok fav hanis lagi as tidbits pelengkap suasana . semua idea Hanis lahh itu . habes muvie , sleep . bahagia hidup kami .

khamis , lect 2 hours pagi tuhh . then went out to KFC PJ with diyana sbb ada org tuhh teringin nak makan ayam KFC . so , aku ikutkan aje . balik bilik , gelabah anjing sbb lupa kerja English untuk class ptg tuhh tak siap lagikk . siapkan kerja , tak sempat nk tidur b4 class BI . :( which end up , aku tersengguk-sengguk dlm kelas . 

hmm that's only the things happened this week . not productive at all , aite ? typical ilyana . result conass been announced . as the usual ilyana , i screwed up again . ALL ! but , no 3 figures , so its not bad mehh . 44 for anat . 46 for physio and 48 for biochem . good job baby . improvement is compulsory . so , i better wake up now , take my bath and start menyentuh buku kembali . annyeongggg ! :D

Si Loser ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: