Babe ! tadi ada budak cengeng tuhh menangis . sumpah tak malu . pergi ambik adik balik sekolah , kereta breakdown tgh jalan . tak boleh naik bukit . panic mode activated . tekan minyak sampai habes punn kereta tak naik2 jugak . temperature dah naik plak tuh . punyalah gabra sampai lampu emergency pun lupa duduk kat mana . tarik handbrake , tutup aircond , mati enjin . orang belakang dahh horned2 . nehh lah dia perangai org zaman sekarang . dah nampak lampu emergency aku terpasang . rosak lahh maknanya tuhh . tayah nak horned sangat lahh kann . ahhh lantak kau lahh . kesah plak aku dengan horn kau . nehh tangan menggigil2 dahh nehh . no abang punn boleh lupa punya panik nyaa . call abang , tak berangkat pulak . last2 masuk voicemail . kuajiaq ! rupanya dia pergi jamban . perlu ke time2 darurat tuhh nak pergi jamban plak . heshhh . then abang call balik . dengar suara abang terus menangis . takott ke , risau ke , mintak simpati ke , entahlahh . yang pasti memang rasa nak nanges . abang dah gabra . "Tunggu situ sampai abang datang ! jangan pergi mana-mana ! orang datang nak tolong , tengok dulu siapa ! jangan call abah . nanti abah risau." mula dahh perangai diktator dia muncul . habes tuh aku yang teresak-esak macam baby tengah2 jalan nehh nak urus macam mana ? lepas call dengan abang , ada pakcik bawak van sekolah tuhh datang tolong alihkan kereta ke tepi jalan . taktahu pakcik tuhh godek kereta tuhh macam mana . then pakcik tuh ckp jangan bawak lagi kereta sebab temperature dah naik . takott enjin rosak nanti . so , tunggu lahh sampai abang datang dengan ayah . abang isi air , hidup enjin then belek ape ntah , pas tuh abg kata biar abang bawak kete tuh balik sampai umah . kitorg semua naik dengan ayah . ayah hantar balik rumah . fuhhhh what a day . nasib ada abang and ayah . dahh ilyana , lain kali jangan menangis tepi jalan . malu org tengok ! mihihi kalau dah cengeng tuh , cengeng jugakk :)
Okayyy tutup cerita memalukan tuhh . tukar topik ! yeayyyy post nehh best ! lagu yang pernah menari dengan best friend . hikhik . of course lagu rancak . lagu nehhh !
Girls Generation (SNSD) - Gee
Ahaa amekaw . lagu SNSD punn bolehh . tapi siapa K-Poppers yang taktahu joget lagu nehh sumpah noob gilaaa . punca kitorg joget lagu nehh sebab birthday Diyana . Hanis cakap dia sanggup buat apa jea sepanjang hari tuh . kira jadi macam slave lahh gakk . and then kitorang cakap dekat Hanis , jogetlahh Hanis . lagu Geeee ! Hanis kann macam control2 macho siket kannn . bajet kental . aku boleh potong jari kalau dia nak menari masa tuhh . hahaha sampai sudah dia tak menari . kitorang yang memujuk nehh yang sudahnya menari . so , terhasillah tarian kuda kepang ala SNSD versi Fitrah Ilyana dan Nurul Diyana . hikhik . okayyy habes dah bedtime stories . nak sambung cerita korea . XOXO love ya !
Miss Efff ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment