Babe . awal2 dahh warning . post ini manyak gambar . kalau jemu , harap tekan butang X kat bucu atas sebelah kanan itu yee . emm todayy hati tergerak nak story pasal hobi dan impian yang dah lama sangat hiding dlm diri . apakahh ? hobi dia suka tgk bangunan yang sangat klasik . klasik mcm mana ? tgk lahh sendiri contoh kat bwh nehh . i dont know how to describe it exactly . hobi nehh start sejak aku bergiat aktif dlm aktiviti tumblr-ing . gambar-gambar kat bwah nehh pun koleksi tumblr . harap maklum :) kenapa suka ? sebab tempat mcm nehh menenangkan . aku suka bangunan yang pelik , warna-warni , berbunga-bunga dan nmpak comel serta elegan in their own ways . susah nak describe tapi itulahh hakikat . i love travelling . and im always hoping one day , aku akan travel to see the world alone ! tuhh punn kalau berani . -.-" and that impian is : i wanna stand at this kind of place . aminnn ! for a while , i gave you time to enjoyy this view . ;)
baru kau tahu ape yang aku rasa . you stabbed me right into my heart . tapi dont worry . aku tak menyesal kawan dengan kau . instead , aku bersyukur . sebab kau , im growing much stronger . sebab kau , aku belajar satu lagi pengajaran . jangan ingat kita baik dengan orang , orang tuhh akan baik dengan kita juga . cuma satu jea aku berdoa pada Allah . tenangkan hati aku menerima segalanyaa . be strong ilya . it's just another bump on your way to be an adult . :)




























0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment