Babe . tengok blog dah tuka skin baru . header baru . warna baru . semua berwajah baru . pasan tak ? pasan tak ? yelahh hidup perlukan perubahan . takan nak sama jea sepanjang masa . boring kott . sekali-sekala tukar angin , ubah mood , best jugak rasanyaa . and setelah berhari-hari proses makeover , baru hari nehh excited nak update post guna wajah baru . suka tak dengan skin baru ini ? personally , i love it ! sebab semua dibuat guna tangan dan otak sendiri setelah semalaman berperang dengan keinginan dan sifat perfectionist yang tiada bandingan . so , well done ilyana ! big applause to yourself please . :D
Tadi kann , ada kakak comell tuhh comment kat post latest aku . wahhh , dah lama org tak comment blog terbiar nehh . terharu sekejap . yelahh , perempuan bertuah nehh kalau baca blog orang memang tak reti nak tinggalkan jejak . tak paham2 lagi . tinggal lahh comment ke hape ke kann . sebab tuh org punn taknak comment blog dia . padan muka . -.-"
Okay sambung cerita . then aku fikir balik . kenapa aku dah lama tak baca blog cik kak nehh . dia tak hapdate blog dia ke ? dia dahh tuka link ke ? sebab takde punn kat dashboard aku . telek punya telek rupanya blog dia takde dlm blog list aku . Ya Allah patutlahh . then masa tuh , baru aku sedar betapa teruknya diri . blog kwn2 punn ada yg aku tak follow . buat malu jea kan ? nampak benar duduk dalam gua tak keluar-keluar . tak reti campur org . ish3 ilyana ape nak jadi ? change your habit pls ! itu kata atuk K . ahahaha :D i will try to atuk . dont worry :)
What else ? semalam sesi lepas rindu dengan dua buah hati . Emira and Ayuni . even dekat fb jea , tapi rasa puas sangat dapat gelak ketawa bertiga . sampai pening2 sebab bnyak sgt post . taktahu nak reply mana satu . rindu rasanya moment bersama bertiga . tidur sama-sama . study sama-sama . lari tengah malam pergi KFC pukul 2 pagi pakai baju tidur punn bertiga . best kann ? tak pernah dibuat org . kami yang buat kerja gila tuhh . semalam plan dengan depa nak overnight dekat Sunway . sekali berjimba2 bertiga . Ya Allah , permudahkan rancangan kami . Aminnn !
Now dah Isnin kann ? esok nak pergi PASUM . nak lepas rindu dengan PASUM . pergi dengan Amy . so , sekali lahh nk tunjuk dekat Amy tempat aku jatuh baring dulu . lepas nehh entah dapat , entah tidak nak jejak kaki kat UM lagikk . nak settlekan some things dengan office dulu , then jumpa Miss Raiha submit borang , lepas tuhh jumpa adik junior nak bagi notes . sibuk betull ilyana kann ? kalah JKP . :O stop ilyana . berhenti menganjing .
Ape lagi ? nothing else rasanya . kalau ada , wait till next post . goodnight peeps ! mmuahhh !
Si Gemok ,
Fitrah Ilyana .





0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment