Tuesday, June 26, 2012

LEPAS RINDU

Babe . hari nehh sesi melepaskan rindu lagik . yess , perasaan rindu ilyana tak terhitung banyaknyaa . todayy , dapat lepas rindu dengan soulmate pertama , Cik Amira Norizan a.k.a Amy a.k.a Pingu kami . haa banyak nama kann dia ? pilih saja yang mana berkenan . :) setahun lebih rasanya tak jumpa makcik nehh . dia makin comel . aku jugak yang makin kembung . -.-" hajat di hati , nak tgk dia dulu . tapi terbalik plak jadinyaa . padan muka ilyana . sebab perangai sendiri yang tak reti malu sesuka hati betulkan tudung dekat tingkap kereta org , akhirnyaa jadi bahan gelak ketawa . mentang-mentang cermin kereta dia bertinted , sesuka hati dia jea stalk aku dari dalam kereta ye mek . kalau aku tahu kau ada dlm kereta tuhh , aku masuk cekik kau time tuhh jugak . maybe sebab tuhh lahh kau taknak bgtahu aku kau ada kat dlm kann . :DD


Then , dapat lepas rindu dekat PASUM . last 2 post before kann dah ckp aku membuli Amy untuk teman aku pergi PASUM . so , todayy is the dayy . hari nehh sampai lahh hajat aku nak tunjuk kat kawan baik aku tempat aku terbaring terlentang dulu . PASUM tak banyak berubah . masih sama seperti 2 bulan yg aku tinggalkan dulu . cuma DKU baru dahh guna . mesti best kannn ? i love DKU dulu . kafe KK12 punn tak banyak berubah . cuma pemegang tangga dah cat kaler oren . tadi sempat mengenang memori saat terjelepok tak bermaya dekat tangga tuhh masa hari last dulu . ohhhh ! makcik jagung mambang kenal aku lagikk ! terharu sekejap . rasa nak peluk makcik tuhh kat situ gakk . makcik mcm tahu2 jea saya gian jagung mambang makcik . teeheee . student PASUM tahun nehh ? tak banyak beza sangat . budak Hayat still dengan style nerd yang tak dpt diubah . botol air besar tetap ada . file di tgn tak pernah lepas . butang kemeja sampai atas , itu biasa . :D budak Fizikal maintain dengan rambut pacak dia . sling back tak pernah lepa . seluar macam nak londeh itu satu kemestian . budak Alam Bina tetap superb dalam fashion nyaa . kebaya ketat terlekat kat badan . rambut kaler perang identiti diri . perfume sebatu berdiri dah bolehh cam . masa tuhh teringat zaman kitorang bergelar Asasian . lebih kurang sama jea . i miss PASUM so much . no doubt . Ingat nak jumpa Fifah dengan Farah Husna . tapi hajat takk kesampaian . maybe takde rezeki . alih2 jumpa Aloyy dekat kafe . haha dia tetap dengan muka blur dia tak ubah2 .


Dalam hati , aku berdoa . satu hari nanti , aku nak bawak soulmate kedua aku , Cik Fatin Murtadza pulakk ke PASUM . tadi waktu berdua , terasa kekosongan kamu antara kami Aten . mcm terdengar2 suara gelak kamu . kami rindu anda . cepat pack barang dan balik Malaysa dengan selamat . Amy kata kamu balik 31 July kann ? we'll wait here patiently :)


And , i silently hoped that UM is the place destined for me . hopefully , rezeki aku masih kekal di UM . sebab di UM aku bina tapak , moga sampai ke puncaknya , aku tetap di situ . :) Aminnn .


Glad ,
Fitrah Ilyana .

2 budak tecik bisik-bisik:

Iffah Syuqaira said...

Fit, miss u too! Hmm, rmh sejengkal je er.. haha. Insya-Allah, aku doakn kau dpt UM! =)

ILYANA said...

haha rumah sejengkal punn still tak berjumpa gakk . haih lahh ilyana . pemalas kua rumah mcm tuhh lahh kan . heeee thnx laling ! aminnnn ! :)