Saturday, July 7, 2012

BABY DAY OUT

Babe ! naaaa noww my lappy sayangss dahh ada cooler baru . cooler lama dia dah lama jahanam sebab tangan tuan dia yang tak berbedung masa kecik . sekarang dia dahh ada cooler baru , dia tak akan sweating lagi . yelahh tuan dia kann suka dera dia bekerja berjam-jam sampai dia overheating . jahat kann tuan dia . -.-"


Ingat takk last post ada ckp pasal Helmi suruh lanje tgk spiderman ? todayy hajat dia dahh tertunai . dia pergi tgk dengan gemok and Najmi , our kazen . tapi bukan my treat ! MAMA treat . jahat nyaa aku pergi ckp kat mama dia ngidam nak tgk spiderman mama lanje . yet , as usual . nama punn anak kann . mama menipiskan purse nya tanpa sebarang ragu dan kesal . itulah mama kami yang sangat loving dan memahami . :)


While waiting wayang habes , aku pun hasut mama pergi rayau-rayau Jusco . alaa ma , kita pergi window shopping jea . which finally , end up with sesi menipiskan purse MAMA lagikk . bertuah punya anak . itulah hasilnya . dapatlahh cooler free , anti-virus free dan kasut free ! tajaan penuh dari MAMA . teehee love you ma ! mmuahhh ! :D


Anak bertuah ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: