Tuesday, July 10, 2012

CONGESTION

Babe ! ada orang tuhh collapsed . sebab dia ingat dia kuat dan kental mcm The Rock . ada satu mlm tuhh , dia takott tak terjaga pagi nak sahur (puasa ganti) , dia punn stay up sampai pukul 5 lebih . lepas sahur baru dia tidur . naaaa now dia dah terbaring . badan masuk angin , demam , muntah2 . satu bnda punn tak boleh buat . look ilyana . you did a good job kann ? haha padan muka .

Get Well Soon , baby ! :D

Dialah orang itu ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: