Babe . im proudly say that im getting much better todayy . big applause ! yeay ! dengan berbekalkan antibody dlm tubuh badan dan ubat angin sebab takott nak pergi klinik , after 2 days , im recovering much noww . thanks ilyana's antibody ! you're a great army . haha terima kasih juga sebab berjaya mengecilkan ukur lilit pinggang saya sebanyak 1cm . -.-"
Lepas satu-satu lahh yang sakit kann . mula-mula opah demam . then mukhriz . after that budak gemokk nehh . and todayy abah plak fell sick . pitam , pening kepala and tak boleh bgn . im worried okayy ! gila tak risau . and abah , get well soon please . guys , pray for him bolehh ? abah , i will take care of you waktu siang . no worries . i cant guarantee that i'll be a GOOD nurse , but i know i'll be the JUST NICE one okie ? ;D just bear with me for the time being . :)
due to that , maka haruslahh tanggungjawab abah sepenuh masa beralih ke atas bahu aku . hantar lunch meal adik . hari nehh kan rabu . they got co-co . then petang habes co-co , had to pick up them , hantar Najmi balik rumah and bought some kitchen stuff dulu . then , baru balik rumah . abah want mee kari . and guess what ? i cooked mee kari just noww ! waaaa what an achievement you made ilya ! sakit-sakit punn sempat tunjuk skill haa . padahal dlm hati bersyukur sebab dapur mama tak hangus . well , you know i'm a really bad-and-lazy cook . teehee . another applause for me . yeay !
Got 2 days nak ganti puasa lagik . great lahh , dah nak puasa baru sedar diri puasa tahun lepas tak berganti . good job ilya ! :/
Abah's nurse ,
Fitrah Ilyana .






0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment