Friday, July 6, 2012

SEBAB NYAMUK , HIDUNG BINASA


Babe ! pagi nehh bangun tidur dengan flu yang tahap melampau . nak tercabut hidung rasanya . one info ! itulahh antara simptom yang akan timbul bila si ilyana nehh tak cukup tidur . semalam berperang dengan nyamuk dalam bilik . dah sembur ridsect punn still nyamuk nehh tak faham bahasa . mencium aku tak henti-henti . dah pukul 4 pagi duk berkeliaran tepi telinga . bagus sungguh peribadi nyamuk nehh kan ? and sebab tidur hanya 3 jam setengah , aku pergi teman abah ambik helmi pagi tadi dengan hidung yang serupa badut . -.-"


yesss helmi dah pulang ! wahh kawan gaduh dahh tambah sorang lagi . great . selalu tuhh hanya muka gemok jadi tempat melampias rasa . kesian dia . ada kakak bukan tempat bergantung tapi tempat terseksa . teehee . teruk kann ? :/ now dahh jumaat kann ? dia balik khamis sebab khamis got sports dayy so jumaat mestilahh cuti . kalau takk komfem sekolah hangus kena bakar . hari nehh perah peluh dekat baju seharian , esok dahh perah otak balik . memang cikgu ckp sorang kat depan lahh gamaknyaa .:D


FYI , Amirul Helmi orang yang sangat demanding . dia tahu akak dia penganggur sepenuh masa , tapi naik jea kereta 12 jam yang lalu , "Ayong , esok lepas jumaat tgk Spiderman jomm ? boling sekali lepas tuhh . your treat . amacam ?" hamboih sedap nyaa mulut dia ckp . mcm popcorn keluar sebijik2 . lancar betul . pegy tgk wayang boleh . maen boling punn takde hal . tapi bab your treat tuhh yg buat mata terbeliak dengar ehh . haah memang akak kau duk rumah cap duit jea kerja nyaa . hahaha tgk lahh mot . kalau aku baik , tertunailah hasrat hati kau . heee . bye !

Yesss ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: